اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مشترکین تلفن همراه مخابرات همدان:

همدان رتبه آخر پرداخت غیر‌حضوری قبوض را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر امور مشترکین تلفن همراه مخابرات همدان گفت: استان همدان رتبه آخر کشوری در پرداخت غیر‌حضوری قبوض را دارد.

همدان رتبه آخر پرداخت غیر‌حضوری قبوض را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسنعلی نسیم‌دوست بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در همدان اظهار کرد: استان گیلان در بحث حذف قبوض پیشگام شده و استان همدان نیز درصدد است تا پایان امسال صدور قبض‌ها را متوقف کند.
وی گفت: از آنجایی که مردم با پرداخت غیر‌حضوری آشنایی ندارند و همدان در این زمینه در رتبه آخر کشوری چه در زمینه تلفن ثابت و چه در زمینه تلفن همراه قرار دارد برنامه‌هایی داریم تا اطلاع‌رسانی کافی و کامل صورت گیرد.
مدیر امور مشترکین تلفن همراه مخابرات همدان عنوان کرد: ارتباطات سیار یک طرح را به نام هزاران لبخند در دست اجرا دارد که از اول مهر ماه شروع شده و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.
وی گفت: این طرح با هدف تشویق مشترکان به پرداخت به موقع قبوض جذب مشتریان جدید و دایر کردن سیم‌کارت‌های قطع شده است که چند جنبه دارد که یکی از آنها پرداخت غیر‌حضوری از طریق سامانه 09990 است و 222 هزار و 222 جایزه نفیس را به صورت هفتگی و ماهانه و در آخر سال در نظر گرفته است.
مدیر امور مشترکین تلفن همراه در ادامه خاطرنشان کرد: طرح دیگر سیم کارت عیدانه با سه مدل گوشی سامسونگ ارائه می‌شود.
رئیس اداره دیتای مخابرات همدان نیز ابراز کرد: در واگذاری ADSL دو نوع مشترک داریم مشترکان حقیقی و مشترکان حقوقی که تمام خدمات غیر‌حضوری در بخش دیتا صورت می‌گیرد.
جواد کریمی‌رادپور بیان کرد: رتبه کشوری استان همدان در دیتا بسیار عقب است طوری که اگر در کشور 200 رتبه تعریف کنیم همدان در رتبه 187 قرار دارد.
وی در پایان اظهار کرد: بحث اینترنت ملی مطرح شده است که با کارهایی که انجام شده امیدواریم با راه‌اندازی اینترنت ملی قیمت‌ها پایین بیاید و تعداد بیشتری از مردم از آن استفاده کنند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول