اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان:

سیستان‌وبلوچستان در پرداخت غیرحضوری قبوض پیشتاز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان گفت: استقبال مردم این استان از پرداخت قبوض آب به صورت الکترونیکی و غیرحضوری موجب شده تا سیستان‌وبلوچستان در کشور مقام نخست را کسب و هم‌چنان پیشتاز باشد.

سیستان‌وبلوچستان در پرداخت غیرحضوری قبوض پیشتاز است

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حالی که آمار منتشره در کشور نشان از پرداخت غیرحضوری و مشارکت مردم به میزان 50 تا 60 درصد دارد اما مشارکت مردم سیستان‌وبلوچستان در پرداخت غیرحضوری 81 درصد است.

وی افزود: به منظور کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب شهروندان و تشویق به پرداخت غیرحضوری نسبت به نصب دستگاه‌های کارت‌خوان و دستگاه‌های خودپرداز در بسیاری از ادارات آبفای استان با همکاری بانک‌های عامل اقدام شد.

مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: این شرکت سامانه تلفن ثابت 1818 و sms سرور برای اطلاع از مبلغ و پرداخت صورتحساب به عنوان اولین بار در کشور در صنعت آب و فاضلاب را راه‌اندازی کرده است.

کرمی‌نژاد ادامه داد: پرداخت به هنگام آب‌بهاء در سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی نقش بسزایی دارد که مشترکان باید آن را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول