اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای خراسان ‌جنوبی خبر داد

پرداخت 73 درصد قبوض مشترکان به صورت غیر حضوری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌ جنوبی گفت: 73 درصد قبوض پرداختی مشترکان در سال گذشته به صورت غیرحضوری بوده است.

پرداخت 73 درصد قبوض مشترکان به صورت غیر حضوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌ جنوبی، سید مجتبی عراقی‌زاده اظهار داشت: در سال گذشته 681 هزار و 830 قبض برای مشترکان صادر شده که تعداد 608 هزار و 621 مورد آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث برداشت شماره کنتور مشترکان در خراسان‌ جنوبی در هر شش ماه انجام می‌شود، افزود: طی شش ماه نخست سال گذشته، 333 هزار و 89 قبض و در شش ماه دوم سال 741 هزار و 348 قبض برای مشترکان صادر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌ جنوبی ادامه داد: در شش ماه نخست سال گذشته 68.8 درصد قبوض و در شش ماه دوم 78.7 درصد قبوض به صورت غیرحضوری پرداخت شده است.

عراقی‌زاده با تأکید بر اینکه استفاده از خودپرداز، پیام کوتاه، تلفنبانک و اینترنت همچنین پایانه فروش، اینترنتی و خود‌دریافتی، شیوه‌های غیرحضوری پرداخت قبوض هستند، گفت: میزان پرداخت غیرحضوری قبوض در سال 90 به نسبت مدت مشابه سال 89 حدود 5 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: استفاده از خودپرداز برای صدور پرداخت غیرحضوری قبوض در برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: در سال 90 از مجموع 681 هزار و 830 قبض صادره؛ 432 هزار و 956 قبض معادل 64 درصد توسط مشترکان به صورت حضوری و غیرحضوری پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول