اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از روز گذشته صورت گرفت

قطع خطوط مخابراتی در بخش‌هایی از شوشتر

خبرگزاری فارس: برخی از مناطق شهرستان شوشتر از روز گذشته با قطع همه خطوط تلفن مواجه شده‌اند و این مهم برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

قطع خطوط مخابراتی در بخش‌هایی از شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، از صبح روز 9 شهریورماه خطوط تلفن در مرکز المهدی (فرهنگ‌شهر) شوشتر قطع شده است.

بر اساس این گزارش، تلفن‌های ثبات خیابان عمار، جوادالائمه، ملاصدرا، ابوذر و... به طور کامل قطع شده است و از روز گذشته امکان برقراری ارتباط امکان پذیر نیست.

رئیس اداره مخابرات شهرستان شوشتر درباره این مشکل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: روز گذشته بیل مکانیکی شهرداری شوشتر که در منطقه خیابان ملاصدرای شوشتر در کنار مسجد امام حسین (ع) در حال اجرای پروژه عمرانی بوده است خطوط و کابل مخابرات را قطع کرده است.

محمدرضا فانی افزود: در شرایط کنونی بیش از 600 مشترک تلفن ثابت در این منطقه با تلفن‌های قطع روبرو هستند و برای رفع این مشکل در حال رایزنی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل نیازمند یک دستگاه حفار هستیم تا بتوانیم بار دیگر کابل سالم را زیر زمین دفن کنیم و خطوط قطع شده را وصل کنیم ولی تا کنون پیگیری‌ها برای در اختیار قرار گرفتن این دستگاه از طرف ادارات شهرستان شوشتر بی‌نتیجه مانده است.

فانی ابراز امیدواری کرد که در صورت مهیا شدن دستگاه حفار خطوط تلفن همراه در این منطقه تا پایان روز شنبه 11 شهریورماه وصل شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول