اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌پذیرد؛

طرح آموزشی پرداخت غیرحضوری قبوض

خبرگزاری فارس: رئیس اداره خدمات رایانه‌ای مخابرات استان همدان گفت: طرح آموزشی پرداخت غیر حضوری از هفته آینده در 137 مدرسه راهنمایی همدان اجرا می‌شود.

طرح آموزشی پرداخت غیرحضوری قبوض
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صادق شیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: خدمات غیر حضوری شامل دو قسمت است یک قسمت خدماتی که نیاز به پسورد دارند و خدماتی که بدون پسورد هستند که بدون داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت مشترکان قبض خود را پرداخت می‌کنند.
وی افزود: قبض‌هایی که بدون شناسه هستند می‌توان با سامانه 1818 پرداخت کرد و از مزایای این سامانه این است که اگر تلفنی مشکل یا قطعی داشته باشد مشکل آن در کمتر از دو دقیقه بر طرف خواهد شد.
رئیس اداره خدمات رایانه‌ای استان همدان افزود: گزینه دیگری که مشترکان حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند از طریق سایت tch.ir که خدمات غیر حضوری و پرداخت الکترونیک است و گزینه دیگر اینترنت هوشمند مخابرات است که مردم می‌توانند از این سامانه بدون در نظر گرفتن کد از اینترنت به صورت روزانه استفاده کنند.
وی اذعان داشت: در صدد هستیم به جای کد 00 از کد 020 برای تماس‌های خارجی استفاده کنیم چون در بیشتر موارد 30 الی 50 درصد هزینه کم می‌شود.
شیری خاطر نشان کرد: طرح آموزش در مدارس از هفته آینده در 137 مدرسه راهنمایی برای آشنایی کامل با پرداخت غیر حضوری قبوض برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها و مطبوعات به طور کامل انجام می‌پذیرد تا در زمینه پرداخت غیر حضوری مشکلی پیش نیاید.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: سامانه گویای 1811 نیز در زمینه ارائه صورتحساب، ریزمکالمات داخلی و خارجی و درخواست سرویس‌های ویژه و کنفرانس سه نفره و ثبت شماره برای رفع مزاحمت ها سرویس دهی می‌کند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول