اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

101 طرح مخابراتی در خراسان‌شمالی بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: 101 طرح مخابراتی در خراسان‌شمالی در ششمین روز از هفته دولت به طور هم زمان به بهره‌برداری رسید.

101 طرح مخابراتی در خراسان‌شمالی بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، امام جمعه این شهرستان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح این پروژه‌های مخابراتی گفت: امروز جمهوری اسلامی در پرتو تلاش دولت مردان به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

حجت‌الا‌سلام ابوالقاسم یعقوبی فعالیت‌های دولت نهم و دهم را ستود و افزود: خدمات ارائه شده در این دولت‌ها با دولت‌های گذشته قابل قیاس نیست.

وی همچنین بر تداوم خدمات رسانی دولت طی یک سال مانده برای توسعه کشور تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان‌شمالی نیز با اشاره به افتتاح 101 پروژه مخابراتی در این استان به مناسبت هفته دولت گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال، به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد سالاری تنوع این پروژه‌های مخابراتی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: از میان این 101 پروژه، 40 مورد مربوط به سیستم‌های انتقال و کافونوری در سراسر استان است.

وی با اشاره به راه‌اندازی 49 آنتن BTS در اقصی نقاط خراسان‌شمالی، تصریح کرد: با افزایش این تعداد آنتن BTS، بدون شک کیفیت و پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در استان، ارتقا خواهد یافت.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات خراسان‌شمالی راه‌اندازی هفت پروژه دیتا را برشمرد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌های دیتا و توسعه پهنای باند استان، سرعت دریافت و ارسال داده‌های اینترنتی مشترکان از مطلوبیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی بهره‌برداری از پنج پروژه فیبر نوری را از دیگر پروژه‌های مخابراتی افتتاح شده به مناسبت هفته دولت خواند و افزود: با افزایش این مقدار پروژه فیبر نوری، زیرساخت‌های ارتباطی - مخابراتی باب‌الرضا، سرزمین گنجینه فرهنگ‌ها تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول