اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی خراسان رضوی:

تشکیلات اداره کل امور روستایی خراسان رضوی به‌زودی تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر امور روستایی شوراهای استانداری خراسان رضوی از ایجاد تغییراتی در تشکیلات این اداره کل خبر داد.

تشکیلات اداره کل امور روستایی خراسان رضوی به‌زودی تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اسماعیل نورمحمدی ضمن استناد به ابلاغیه وزارت کشور، گفت: تعریف سه معاونت جدید برنامه‌ریزی و اقتصاد روستایی، عمران و خدمات روستایی، هماهنگی نظارت بر امور شوراها و زیر مجموعه‌های این معاونت‌ها، تنها بخشی از این تغییرات است.

وی ادامه داد: طبق ابلاغیه یاد شده، نام این اداره کل از دفتر امور روستایی به دفتر امور روستایی و شوراها تغییر یافته است.

نورمحمدی از این دفتر به عنوان مرجعی برای هماهنگی جهت رسیدگی به وضعیت روستاها یاد و اضافه کرد: این تغییرات، تاثیرات خود در شرایط روستاها را از طریق تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز برای توسعه نشان می‌دهد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی یادآور شد: از این پس رسیدگی به مسایل شوراهای بخش و روستا به جای دفتر امور شهری و شوراها در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی پیگیری می‌شود.

نورمحمدی اظهار داشت:این دفتر به عنوان دبیرخانه جدید هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای بخش و روستا به وظایف خود عمل می‌کند.

وی اختصاص هفت اصل از اصول قانون اساسی به مسئله شوراها را نشان از نقش تاثیرگذار این نهاد مردمی دانست و گفت: با تغییرات تشکیلاتی ابلاغ شده نظارت بر عملکرد شوراهای بخش و روستا با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

نورمحمدی ابراز امیدواری کرد: با تسریع در ابلاغ پست های مربوط به ساختار جدید، زمینه بهره‌مندی جامعه بزرگ روستاییان استان از این تغییرات راهگشا فراهم شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول