به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید اسماعیلی ظهر امروز در دومین نشست مسئولان روابط عمومی مراکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی سراسر کشور اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی باید در بخش خود مدیریت کنند و به اعضای این کادر هویت ببخشند زیرا هر جا هویت روابط عمومی خدشهدار شود ضربه به گیرندگان خدمت وارد میشود.
وی ادامه داد: یک روابط عمومی تنها موظف به چسباندن یک پوستر یا اطلاعیه در برد سازمان نیست بلکه آنها چشم، گوش و زبان مجموعهها هستند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان به سابقه تشکیل مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی در کشور که بیش از 40 سال است، اشاره کرد و افزود: روابط عمومیها باید در سه حوزه گیرندگان خدمت، ارائهدهندگان خدمت و سایر حوزهها که مشمول برون بخشی و درون بخشی است، فعالیت کنند.
وی تصریح کرد: هماکنون در حوزههای مربوط به سلامت نگاه جزیرهای وجود دارد و هر گاه این نگاه اصلاح شود، میتوان به اصلاح سایر بخشها امیدوارانه نگریست.
اسماعیلی با بیان اینکه مردم باید از نیروهای با انگیزه، متخصص، علمی و فنی اورژانس خدمات بگیرند، اضافه کرد: این در حالی است که اگر گران قیمتترین تجهیزات را هم در اختیار کادر و پرسنل اورژانس قرار دهید اما انگیزهای برای فعالیت نداشته باشد، این تجهیزات در عمل بیفایده است.
وی تاکید کرد: لازم است مسئولان روابط عمومی این انگیزه را برای کارمندان در هر مرکز اورژانسی ایجاد کنند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اصفهان خواستار متحدالشکل شدن روپوش تمام پرسنل اورژانس کشور و انتخاب نماد یکسانی برای تمام مراکز اورژانس را امری ضروری خواند و گفت: برگزیدن سمبلی یکسان برای همه مراکز اورژانس کشور به سیاستگذاران بر میگردد که باید هر چه زودتر اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.
انتهای پیام/ی20