اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان:

نگاه مدیران مراکز اورژانس به روابط عمومی‌ها باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: نگاه مدیران مراکز اورژانس کشور باید نسبت به مسئولان روابط عمومی‌ها تغییر کند و آنها را تنها یک پوستر چسبان یا یک فرد اطلاع‌رسان ندانند.

نگاه مدیران مراکز اورژانس به روابط عمومی‌ها باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید اسماعیلی ظهر امروز در دومین نشست مسئولان روابط عمومی مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سراسر کشور اظهار کرد: مسئولان روابط عمومی باید در بخش خود مدیریت کنند و به اعضای این کادر هویت ببخشند زیرا هر جا هویت روابط عمومی خدشه‌دار شود ضربه به گیرندگان خدمت وارد می‌شود.

وی ادامه داد: یک روابط عمومی تنها موظف به چسباندن یک پوستر یا اطلاعیه در برد سازمان نیست بلکه آنها چشم، گوش و زبان مجموعه‌ها هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان به سابقه تشکیل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در کشور که بیش از 40 سال است، اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید در سه حوزه گیرندگان‌ خدمت، ارائه‌دهندگان‌ خدمت و سایر حوزه‌ها که مشمول برون بخشی و درون بخشی است، فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در حوزه‌های مربوط به سلامت نگاه جزیره‌ای وجود دارد و هر گاه این نگاه اصلاح شود، می‌توان به اصلاح سایر بخش‌ها امیدوارانه نگریست.

اسماعیلی با بیان اینکه مردم باید از نیروهای با انگیزه، متخصص، علمی و فنی اورژانس خدمات بگیرند، اضافه کرد: این در حالی است که اگر گران قیمت‌ترین تجهیزات را هم در اختیار کادر و پرسنل اورژانس قرار دهید اما انگیزه‌ای برای فعالیت نداشته باشد، این تجهیزات در عمل بی‌فایده است.

وی تاکید کرد: لازم است مسئولان روابط عمومی این انگیزه را برای کارمندان در هر مرکز اورژانسی ایجاد کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خواستار متحد‌الشکل شدن روپوش تمام پرسنل اورژانس کشور و انتخاب نماد یکسانی برای تمام مراکز اورژانس را امری ضروری خواند و گفت: برگزیدن سمبلی یکسان برای همه مراکز اورژانس کشور به سیاست‌گذاران بر می‌گردد که باید هر چه زودتر اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول