اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

استانداران را بر اساس برنامه پیش‌بینی‌ شده تغییر می‌دهیم

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: تغییر استانداران بر اساس برنامه پیش‌بینی شده انجام می‌شود و هیچ سیاسی‌کاری در این زمینه وجود ندارد.

استانداران را بر اساس برنامه پیش‌بینی‌ شده تغییر می‌دهیم

مصطفی محمد نجار صبح امروز پیش از آغاز مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دولت بر اساس سیاست خدمتگزاری بی‌منت به روند تلاش و همت خود ادامه داده و در این مسیر ممکن است برخی استانداران تغییر پیدا کنند.

وی معارفه نیکزاد را بهترین خبر برای اهالی اردبیل عنوان کرد و گفت: ما با گزینش نیروی بومی برای این استان سعی کردیم تا کارآمدی و همت و تلاش یک سال آینده را در این استان شتاب ببخشیم چراکه نیکزاد از چهره‌های خدوم بوده است که در دولت دهم کارنامه‌های درخشانی داشته است.

وزیر کشور به گله‌مندی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جابجایی نیکزاد اشاره کرد و ابراز داشت: امیدواریم نیکزاد چنین محبوبیتی را در زادگاهش نیز تجربه کند.

وی تصریح کرد: استاندار سابق اردبیل (صابری) نیز که هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول خدمت است از ذخایر مدیریتی کشور بوده و از نیروهای توانمند نظام به شمار می‌رود.

فضای کار و تلاش در کشور پر رونق تر از سال 85 است

محمد نجار در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هیچ خللی در سیاست عدالت‌محوری و خدمت‌رسانی بی‌منت دولت دهم به وجود نیامده است، اظهار داشت: دولت با توان چندین برابری سال 85 در مسیر خدمت‌رسانی قرار گرفته و بر شعار توسعه متوازن و همگون نیز همچنان معتقد و پایبند است.

وزیر کشور پیوستگی و همراهی دولت و مردم را یک مزیت بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: رئیس جمهور، وزرا و کارکنان دولت سعی می‌کنند در یک سال باقیمانده نیز اوج خدمتگزاری خود را به نمایش بگذارند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه 24 خرداد روز قطعی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست، تاکید کرد: در این تاریخ تردید نکنید.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول