اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

تغییر رویکرد امنیتی به اجتماعی در برخورد با مشکلات اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق انتظامی شهرستان گفت: مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در مدت خدمت در فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بازگرداندن برخی از مشکلات اجتماعی از بستر امنیتی به اجتماعی بوده است.

تغییر رویکرد امنیتی به اجتماعی در برخورد با مشکلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی بختیاری پیش ‌از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مهم‌ترین اقدامات این فرماندهی در مدت خدمت در اصفهان اظهار کرد: در مدت 23 ماه خدمتی که در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان داشتم، تجربیات خوبی در موضوعات متعدد اجتماعی کسب کردم.

وی افزود: زمانی که به این سمت منصوب شدم، اولویت کاری خود را مقابله و مبارزه با جرائم اولویت‌دار عنوان کردم و در این راستا در این مدت اقدامات خوبی صورت گرفت.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: پیش از این بسیاری از موضوعات متعدد اجتماعی بار امنیتی پیدا کرده بود که در این مدت با اقدامات فرهنگی به همان موضوع اجتماعی برگشت.

وی برگزاری جشن نیمه شعبان، چهارشنبه‌سوری، برگزاری برخی از مراسم‌های مذهبی روز عاشورا و تاسوعا را از مهم‌ترین این موارد برشمرد.

بختیاری با بیان اینکه امنیت انتخابات با وجود برگزاری دو دوره از مهم‌ترین موارد امنیتی در اصفهان بود، گفت: در این مدت مشکل خاصی در حوزه‌هایی هم که به واسطه عدم حضور نیروی پلیس و یا تأخیر حضور وجود داشت، رخ نداد.

وی افزود: مقابله و مبارزه با جرایم اولویت‌دار فرماندهی انتظامی استان نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، محمدعلی بختیاری پس از 23 ماه خدمت در سمت فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بعد از تودیع از این سمت به آذربایجان‌شرقی رفته و در سمت فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منصوب می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول