اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 8 نشان رنگارنگ

دوومیدانی‌کاران همدان در رقابت‌های دانش‌آموزی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: دوومیدانی‌کاران استان همدان با کسب هشت نشان رنگارنگ در مسابقات دانش‌آموزان کشور خوش درخشیدند.

دوومیدانی‌کاران همدان در رقابت‌های دانش‌آموزی خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دوومیدانی‌کاران استان با کسب هشت نشان رنگارنگ در مسابقات دانش‌آموزان کشور خوش درخشیدند.

در مقطع متوسطه این رقابت‌ها شاهین یزدان از همدان در 3 هزار متر با رکورد 9 دقیقه و شش ثانیه نشان طلا گرفت، اسماعیل روستایی از ملایر در پرش ارتفاع با رکورد یک متر و 91 سانتی‌متر به نشان نقره دست یافت و مهدی ابراهیمی از کبودراهنگ در پرش سه گام با رکورد 13 متر و 15 سانتی‌متر نشان برنز کسب کرد.

در مقطع راهنمایی علی مرادی از همدان در 800 متر با رکورد دو دقیقه و 11 ثانیه و امید مرادی در پرتاب وزنه از سامن با رکورد 12 متر و 70 سانتی‌متر به نشان‌های نقره و برنز دست یافتند.

در مقطع ابتدایی هم شاهین یارحسینی از نهاوند با رکورد 10 متر و 90 سانتی‌متر در پرتاب وزنه قهرمان شد و پویا جعفری از همدان در 100 متر با رکورد 13 ثانیه و 17 صدم ثانیه و فرهاد فراهانی از جوکار در هزار و 500 متر با رکورد پنج دقیقه و هفت ثانیه دو نشان برنز کسب کردند.

در بخش تیمی مقطع ابتدایی استان همدان سوم، در راهنمایی هشتم و در متوسطه هفتم شد.

المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور با شرکت 850 دانش‌آموز در رشته‌های دوومیدانی، ژیمناستیک، طناب‌زنی و شنا در یزد برگزار شد.

همچنین دوومیدانی‌کاران استان در مسابقات دانش‌آموزان دختر کشور سه نشان طلا کسب کردند.

در مقطع متوسطه این رقابت‌ها فاطمه خیاطی با کسب دو نشان طلا در مواد پرتاب دیسک، پرتاب وزنه و بهبود رکورد پرتاب دیسک نوجوانان کشور عنوان قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص داد.

خیاطی دیسک را بیش از 38 متر پرتاب کرد و به رکود بزرگسالان کشور نزدیک‌تر شد و در پرتاب وزنه با نخستین پرتاب خود که نزدیک 12 متر بود نشان طلا را به خود اختصاص داد و پرتاب‌های بعدی خود را انجام نداد.

سمیه شمس هم نشان طلای ماده 3 هزار متر مقطع متوسطه را به دست آورد.

رقابت‌های دوومیدانی دانش‌آموزان دختر کشور با رقابت ورزشکاران مقاطع ابتدایی و راهنمایی به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول