اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه باهنر کرمان:

دیگر به مس زمین تمرین نمی‌دهیم / پیست دوومیدانی را خراب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: اگر باشگاه صنعت مس به ما پول زیادی هم بدهد باز هم زمین تمرینی در اختیارشان نمی‌گذاریم.

دیگر به مس زمین تمرین نمی‌دهیم / پیست دوومیدانی را خراب کردند

منصور صاحب‌الزمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال صنعت مس کرمان رخ داد، تصمیم گرفتیم در قرارداد خود با این باشگاه تجدید نظر کنیم.

صاحب‌الزمانی خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال صنعت مس در زمین تمرینی دانشگاه باهنر واقع در پردیزه افضلی‌پور هواداران مس با الفاظ رکیک و درگیری با سرمربی این تیم جو نامناسبی در محیط دانشگاه به وجود آوردند که به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

وی افزود: مسئولان تدارکات این تیم در رعایت کوچک‌ترین مسائل حفاظت و مراقبت از پیست و زمین چمن کوتاهی کردند و با آوردن اتومبیل تدارکات به محل پیست دو و میدانی موجب تخریب این پیست شدند.

وی گفت: دانشگاه یک محیط علمی و فرهنگی است و اگر کوچک‌ترین خدشه‌ای به روح این نهاد مقدس وارد شود ما باید پاسخگوی خیل عظیم فرهیختگان استان باشیم.

صاحب‌الزمانی بیان کرد: این اتفاقات پیش از این نیز رخ داده بود و باشگاه مس دیگر بار به حیثیت دانشگاه لطمه وارد کرد و تصمیم ما بر این شد که به هیچ وجه حتی اگر پای میلیاردها پول در میان باشد زمین تمرین خود را در اختیار این باشگاه قرار ندهیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول