اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی قم:

دوومیدانی قم برای بازی‌های آسیایی آینده آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان قم گفت: با توجه به حضور چهره‌های مستعد در بسیاری از رشته‌ها، دوومیدانی قم از هم‌اکنون برای بازی‌های آسیایی کره جنوبی و المپیک برزیل آماده می‌شود.

دوومیدانی قم برای بازی‌های آسیایی آینده آماده می‌شود

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دو و میدانی یکی از رشته‌های ورزشی پر مدال در مسابقات جهانی، آسیایی، بین‌المللی و المپیک‌ها است و به همین خاطر بسیاری از کشورها بر روی تمام مواد و رشته‌های آن سرمایه‌گذاری وسیعی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: این نگاه در دو و میدانی کشورمان نیز وجود دارد و به یقین می‌توان گفت که اگر از امروز استارت جدی و حرکت سریعی را آغاز کنیم، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی 2012 در کره جنوبی و المپیک جهانی 2016 در برزیل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه استعدادیابی از رده‌های سنی پایه که آن را از دو سال قبل یکی از اولویت‌های مهم کاری هیئت قرار داده‌ایم، موجب پیشرفت دو و میدانی قم شده بیان داشت: بر همین اساس قم در حال حاضر دو و میدانی‌کارانی دارد که با توجه بیشتر به آنها یقیناً می‌توانند قم را در رقابت‌های آسیایی و المپیک آینده صاحب نماینده‌های شایسته‌ای کنند.

وی با بیان اینکه در این میان حمایت مالی و برخورداری از امکانات و فضای تمرین و مسابقه مناسب جزو ضروریات است ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های توسعه بیش از پیش رشته دو و میدانی قم در مواد مختلف و جذب علاقمندان بیشتر، برگزاری رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم است.

اکرمی گفت: فعالیت‌های هیئت دو و میدانی در این رشته ورزشی در سال جدید با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حرکت در مسیر رشد و توسعه برنامه‌ریزی شده و قصد داریم با تمام توان وارد مرحله جدیدی از فعالیت‌های دو و میدانی امسال استان قم شویم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در سال‌های اخیر برگزاری موفق رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم را تجربه کرده‌ایم و با حضور استعدادها و چهره‌های آینده‌دار این رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات سطح بالایی بودیم.

وی تصریح کرد: امسال پیکارهای لیگ را مورد توجه قرار خواهیم داد و تلاش می‌کنیم رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم با شرکت چهره‌های شاخص دو و میدانی استان در قالب تیم‌های باشگاهی مختلف برگزار شود.

اکرمی اضافه کرد: هدف هیئت دو و میدانی استان قم از برگزاری رقابت‌های لیگ باشگاه‌های قم این است که بتوانیم چهره‌های جوان و آینده‌دار این رشته ورزشی را در یک میدان مهم و رقابتی گردهم آورده و ضمن برگزاری رقابتی جذاب و تماشایی، بتوانیم برترین‌های هر رشته را شناسایی کنیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم اذعان داشت: خوشبختانه دو و میدانی در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی فعال در استان قم از جمله رشته‌های ورزشی موفق به شمار می‌رود و در حال حاضر قهرمانان ارزنده‌ای در این رشته داریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول