اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بسیج و سازمان ورزش مازندران:

مسابقات قهرمانی دوومیدانی بسیجیان مازندران برگزارمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی سپاه کربلای مازندران گفت: مسابقات قهرمانی دوومیدانی بسیجیان مازندران با همکاری بسیج و تربیت‌بدنی مازندران برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی دوومیدانی بسیجیان مازندران برگزارمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میرجمال جلیلیان صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی بسیج استان مازندران در بابل خبر داد.

وی تصریح کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی بسیج استان مازندران در روز جمعه هفته جاری و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار شهید مازندران  و شهید ورزشکار پرویز نادری با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان مازندران برگزار می‌شود.

جلیلیان با اعلام اینکه مسابقات دوومیدانی قهرمانی بسیج مازندران بر اساس قوانین جاری فدارسیون دوومیدانی و آیین‌نامه اجرایی مسابقات بسیج برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:  این مسابقات در رده سنی 15 تا 18 سال صورت می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: این مسابقات در مواد 100،200،400، 800 و 3 هزار و 200 متر در سالن ورزشی حیدر کلای شهرستان بابل برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران درباره شرایط حضور ورزشکاران بسیج اذعان داشت: همه بسیجیان عادی و فعال می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از پایگاه‌های بسیج استان با همراه داشتن کارت‌ملی و شناسنامه و کارت‌بیمه ورزشی سال 91 در این مسابقات شرکت کنند.

وی در پایان متذکر شد: متقاضیان شرکت در مسابقات قهرمانی بسیج تا هفت تیر جاری فرصت دارند به پایگاه محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مجوز برای حضور در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول