اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان:

جلسه با خانواده دوومیدانی کمک بسیاری به ما می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: در جلسه‌ای که قرار است در هفته نخست ماه مبارک رمضان با خانواده دوومیدانی برگزار شود از نظرات تمام اعضای خانواده دوومیدانی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنیم.

جلسه با خانواده دوومیدانی کمک بسیاری به ما می‌کند

رسول یزدی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که در حال حاضر در دستور کار خود داریم قرار است در هفته نخست ماه مبارک رمضان جلسه‌ای با تمام اعضای خانواده دوومیدانی استان اصفهان که در این رشته تاثیر گذارند برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: در این جلسه قرار است اطلاعاتی را در مورد منابع انسانی، منابع مالی و همچنین فعالیت‌هایی که توسط سایر بخش‌های دوومیدانی انجام می‌شود جمع آوری کنیم تا بتوانیم از نظرات تمامی اعضای خانواده دوومیدانی در پیشبرد اهداف دوومیدانی استان اصفهان استفاده کنیم.

وی در ادامه به روند تکمیل پیست‌های تارتان ورزشگاه‌های انقلاب و تختی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مقدمات تارتار شدن این پیست‌ها از قبل فراهم شده هر دوی این پیست‌ها تا پایان تابستان آماده می‌شوند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با شرکت‌های خصوصی هستیم تا بتوانیم حامی مالی خوبی برای ورزشکاران دوومیدانی استان اصفهان پیدا کنیم.

وی در پایان به ورزشکاران المپیکی رشته دوومیدانی استان اصفهان اشاره کرد و افزود: رضا قاسمی و سجاد مرادی در حال تلاش برای حضور پرقدرت در المپیک لندن هستند و حضور این دو می‌تواند تجارب بسیار ارزشمندی را نصیب دوومیدانی ایران و به خصوص اصفهان کند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول