اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد

سالن سرپوشیده دو‎و‎میدانی خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: سالن سرپوشیده دو‎و‎میدانی مجموعه ورزشی خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالن سرپوشیده دو‎و‎میدانی خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت دارد

فرهاد نیکوخصال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: نزدیک به 5 میلیارد تومان از اعتبار این سالن باقی مانده که اگر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که پیمانکار آن است، خوب کار کند، می‎تواند تا پایان امسال آن را آماده و تحویل دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه مجموعه ورزشی خرم‌آباد شامل 30 تا 35 پروژه است، اظهار داشت: جز اماکنی که در ورزشگاه بزرگ خرم‎آباد موجود است، 26 پروژه پیشنهادی داریم و امید است با اعتبار اختصاص یافته بتوانیم تا سال 93 اماکن تخصصی، تمرینی و مسابقاتی مورد نیاز خود را در آن محل احداث کنیم.

وی با بیان اینکه 40 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز مجموعه ورزشی خرم‌آباد است، افزود: ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: با توجه به اینکه این پروژه در لیست پروژه‏های مهر ماندگار قرار گرفته، 12 میلیارد تومان دیگر اعتبار به آن اختصاص یافته و در حال حاضر کل اعتبار این پروژه تامین شده است.

نیکوخصال یادآور شد: پیمانکار این پروژه مسکن و شهرسازی است که تعهد داده تا پایان خرداد 92 این پروژه را تحویل دهد.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان لرستان، در ادامه به طرح استعدادیابی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: از 20 تیر ماه مرحله دوم فاز سوم طرح استعدادیابی پیکرسنجی ورزشی، موسوم به آنتروپومتری در لرستان آغاز شد.

وی افزود: در این مرحله 30 نفر از نونهالان واجد شرایط با میانگین سنی 9 سال از بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مدارس خرم‌آباد، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نیکوخصال یادآور شد: مرحله اول از فاز سوم این طرح که با حضور 75 نفر انجام شد که بر اساس نتایج به دست آمده به نسبت استعدادهای جسمانی، شرکت‌کنندگان بین 14 رشته ورزشی تقسیم شدند.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان لرستان، گفت: پس از انجام مراحل پیکرسنجی، شرکت‌کنندگان واجد شرایط تحت آزمون‌های روان‌شناختی و پزشکی‌ورزشی نیز قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول