اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان بویین زهرا خبر داد

تجهیز و نوسازی کتابخانه زندان بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس زندان شهرستان بویین زهرا از تجهیز و نوسازی کتابخانه این زندان خبر داد.

تجهیز و نوسازی کتابخانه زندان بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، ابوالفضل حسینی‌ مرادآبادی اظهار کرد: با تهیه و نصب 17 قفسه جدید در کتابخانه زندان شهرستان بویین زهرا، ظرفیت نگهداری و استفاده بیش از شش هزار جلد کتاب به این بخش اضافه شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از چهار هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف از جمله، علمی، آموزشی، مذهبی و فرهنگی با همکاری و مشارکت امور کتابخانه‌های این استان مورد استفاده زندانیان زندان این شهرستان قرار دارد.

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های حوزه فرهنگی در زندان‌هاست و توسعه و گسترش این برنامه مجدانه پیگیری می‌شود.

حسینی‌ مرادآبادی با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در فرایند بازپروری مددجویان بیان کرد: با تجهیز و نوسازی کتابخانه زندان این شهرستان به صورت میانگین 170 مددجو در ماه از این امکانات بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: علاوه بر تجهیز کتابخانه زندان به کتب و نشریات، فضای مطالعه مددجویان نیز گسترش یافته است.

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: مطالعه کتاب، رفتارهای ناهنجار زندانیان را کنترل کرده و اوقات فراغت آن‌ها به بهترین شکل ممکن پر می‌شود.

حسینی‌ مرادآبادی با اشاره به نقش حساس متولیان این برنامه افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، نیاز امروز جامعه بوده و این وظیفه پر رنگ‌تر از گذشته است.

رئیس زندان بوئین زهرا در خاتمه گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، خلاصه‌نویسی و داستان‌نویسی برنامه‌های دیگر این زندان در ماه‌های آینده است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول