اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های قزوین:

امنیت زیربنای برنامه‌های تربیتی زندان‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های قزوین گفت: نظم در کار جزو ارزش‌هاى انسانى است و بر اصول معینی استوار است که بر این اساس امنیت به عنوان زیربنای برنامه‌های تربیتی در زندان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

امنیت زیربنای برنامه‌های تربیتی زندان‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان قزوین، مهدی همایون‌مجد در دیدار با کادر پلیس زندان اظهار کرد: عدم تمایل به نظم‌پذیری در زندانیان پیامدهای منفی فراوانی داشته و مشکلات و آسیب‌های جدی را به‌ وجود می‌آورد.

وی بیان کرد: برنامه‌های یگان حفاظت باید آثار مثبتی در عملکرد انضباطی این واحد داشته و تعامل سازنده‌ای بین سربازان و کادر ایجاد کند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های قزوین به اهداف سازمانی یگان حفاظت اشاره کرد و افزود: امنیت زیربنای همه برنامه‌های تربیتی در زندان‌هاست و راهبردهای تعیین شده برای اعتلای خدمات ارائه شده به مددجویان بر اساس نظم و امنیت استوار است.

همایون‌مجد اذعان کرد: رعایت نظم و انضباط در محیط‌های امنیتی، یکی از مهم‌ترین اهداف یگان است و در زندان‌ها باید در اولویت خاص قرار گیرد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی یگان حفاظت استان قزوین بر اساس ایجاد نظم و انضباط پایدار در زندان‌ها شکل گرفته است و با توانمندی کامل، مراحل تکمیلی از جمله برگزاری مانورهای دوره‌ای، صورت می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های قزوین تصریح کرد: در زندان همواره زندانیانی هستند که به دلایل مختلف از جمله قدرت‌طلبی و خشونت، رفتارهای پرخطری را برای سایرین به‌ وجود می‌آورند که برای پیشگیری از این‌گونه اقدامات ایجاد امنیت پایدار لازم و ضروری است.

همایون‌مجد یادآور شد: یگان حفاظت پشتیبان اجرای برنامه‌های تربیتی و فرهنگی در زندان‌هاست و در صورتی که نظم بر آن حاکم نباشد، سایر فعالیت‌ها نیز بی‌اثر می‌شود.

وی در خاتمه گفت: زندانبانی از مشاغل بسیار حساس و اثرگذاری است و در این خصوص نباید اجازه داد تا افراد سودجو و فرصت‌طلب در رسیدن به اهداف پلید خود سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول