اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

صبر و شکیبایی اسرا در زندان‌های رژیم بعث عراق ستودنی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: صبر و شکیبایی اسرا در زندان‌های مخوف رژیم بعث عراق ستودنی است.

صبر و شکیبایی اسرا در زندان‌های رژیم بعث عراق ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دادوش هاشمی با اشاره به 26 مرداد ماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز ایران اسلامی گفت: روحیه و شجاعت انسان‌هایی که سال‌ها در زندان‌های مخوف و شیطانی رژیم بعث به‌سر می‌بردند را باید تحسین کرد، زیرا مردم ایران اسلامی با الگوبرداری از همین مردان توانستند روحیه مقاومت و ایستادگی را در مقابل تجاوزات رژیم بعث عراق تقویت کنند و راه راستین امام خمینی(ره) را جاودان و زنده نگه ‌دارند.

وی با اشاره به مقاومت تاریخی مردم عزیز کشورمان در طول دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: رژیم بعث عراق که از حمایت و پشتیبانی تجهیزات نظامی جهان‌خواران غربی برخوردار بود، در تاریخ 31 شهریور ماه سال 1359 تجاوز به میهن عزیزمان را آغاز کرد، اما شجاعت و پایمردی جان‌برکفان کشورمان، حمله متجاوزانه را مهار کرد و این دلاوران با تأسی از آرمان‌های امام خویش، از حقوق ملت شریف ایران اسلامی صیانت و دفاع کردند.

وی گفت: وظیفه همه است از خون پاک شهدا که با از خودگذشتگی خود از کیان ایران اسلامی حفاظت کردند پاسداری کنیم، لذا ما مسئولان باید با حفظ کرامت و سیره آن پرندگان عاشق بال بتوانیم راه ارزشمند شهادت را تداوم و استمرار بخشیم.

وی بیان داشت: آزادگان انسان‌هایی بودند که با صبر و ایثار از عظمت راه افتخارآفرین شهدا صیانت کردند، بنابراین آزادگان در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

هاشمی تصریح کرد: تکریم به این عزیزان مایه مباهات است و بر ما مسئولان امری بدیهی است که یاد و خاطره ایثارگری‌های آن عزیزان را ارج نهیم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن 26 مرداد ماه، سالروز آزادسازی پاوه، تاکید کرد: رشادت‌ها و نیک‌نامی‌های رزمندگان اسلام در حصر پاوه بر هیچ صاحب‌خردی پوشیده نیست و ما آرامش و امنیت کنونی جامعه را مرهون فداکاری آن عزیزان در دفاع از میهن اسلامی می‌دانیم.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول