اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل زندان‌های خراسان‌رضوی:

حضور مبلّغان و روحانیون در زندان‌ها پررنگ‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره‌کل زندان‌های خراسان‌رضوی گفت: فعالیت‌های تبلیغی و تربیتی با حضور مبلّغان و روحانیون در زندان‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

حضور مبلّغان و روحانیون در زندان‌ها پررنگ‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین رستمی صبح امروز در حاشیه بازدید مدیران رسانه‌ای خراسان‌رضوی از زندان مرکزی مشهد، اظهار کرد: زندان مرکز قلب‌های شکسته است و در ایام ماه مبارک رمضان، زندان‌‌ها نیز حال و هوای معنوی خاصی دارند.

معاون اداره‌کل زندان‌های خراسان‌رضوی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، مجالس تبلیغی و سخنرانی با جدیت دنبال می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است 20 هزار ختم قرآن، در این ماه داشته باشیم و با گذشت 9 روز از ماه ضیافت الهی، از برنامه‌های خود نه تنها عقب نیستیم، بلکه پیشرفت قابل توجهی نیز داشته‌ایم.

رستمی گفت: در تمام بندهای زندان‌های خراسان‌رضوی، روحانیون و مبلّغان حضور فعالی دارند و به واسطه این حضور، فعالیت‌های تبلیغی و تربیتی با جدیت خاصی دنبال می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های قرآن، احکام، اعتقادات، نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن، مشاوره فردی و تبلیغ چهره ‌به ‌چهره از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان در زندان‌های خراسان‌رضوی دنبال می‌شود.

معاون اداره‌کل زندان‌های خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه‌های تبلیغی امسال، بعد از ماه مبارک تعطیل نمی‌شود و در سراسر ایام سال، با برنامه‌ریزی بهتر دنبال می‌شود.

رستمی عنوان کرد: زندان‌ها باید به ‌صورت یکپارچه تبدیل به کانون‌های تعلیم و تربیت شوند و باید این فرمایش امام راحل را که فرمودند زندان‌ها باید تبدیل به دانشگاه شوند، را محقق کنیم.

وی بیان کرد: زنگ آموزش در تمام زندان‌های خراسان‌رضوی، راس ساعت 8:30 نواخته می‌شود و زندانیان از کلاس‌های اساتید روان‌درمانی و تربیتی استفاده می‌کنند.

رستمی با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان دیه یادآور شد: این عده از افراد را باید با کمک مردم از زندان‌ها خارج کنیم، زیرا حضور مجدد آنها در جامعه مضر نیست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول