اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی آذربایجان‌غربی خبر داد

تخصیص 15 میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های جاری زندان‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی آذربایجان‌غربی گفت: 15 میلیارد تومان اعتبار برای صرف هزینه‌های جاری زندان‌های آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

تخصیص 15 میلیارد تومان برای تامین هزینه‌های جاری زندان‌های آذربایجان‌غربی

جبار باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری، تصریح کرد: هزینه نگهداری زندانیان بالا است و نیاز است تا در این زمینه اعتبارات بیشتری تخصیص یابد.

باقری افزود: استان آذربایجان‌غربی جزو 10 استان پایین جدول اعتبارات است.

وی ادامه داد: زندان مرکزی ارومیه در سال 90 موفق شده است که برای 970 نفر از زندانیان تحت پوشش خود پس از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی که عمدتاً با هدف کسب مهارت‌های شغلی و همچنین پر کردن اوقات فراغت محکومین برگزار می‌شود و با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط از جمله مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ارومیه، گواهی‌نامه مهارتی صادر کند.

باقری با اشاره به ایجاد محیط مناسب در زندان، گفت: در راستای فراهم کردن محیطی زیبا، مناسب و بهینه برای انجام هرگونه فعالیت‌های ورزشی سالن شهید باکری این زندان تعمیر، مرمت و بهسازی شد.

وی به اقدامات خوب زندان مرکزی ارومیه در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی به ویژه بهسازی و بهینه سازی فضای فرسوده زندان، مکانیزه کردن آشپزخانه، ایجاد ایستگاه پمپاژ انتقال فاضلاب زندان به فاضلاب شهری اشاره کرد.

باقری از تشکیل بنیاد صیانت از خانواده در استان خبر داد و گفت: تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده حرکت مبارک و میمونی است که باید در زمینه ارتقای سلامت و حفظ کانون خانواده تلاش کند تا این نهاد مقدس به جایگاه واقعی خود برسد.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین رکن اجتماع خانواده است، چراکه خانواده در کاهش جرم و انحرافات اساسی نقش بسیار مهمی دارد و باید از این نهاد اجتماعی صیانت شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول