اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‎های علمیه گلستان:

طلاب جوان خود را به علوم روز مجهز کنند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‎های علمیه گلستان گفت: طلاب جوان برای مقابله جنگ نرم دشمنان خود را به علوم روز مجهز کنند.

طلاب جوان خود را به علوم روز مجهز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام مصطفی ملکی ظهر امروز در حاشیه مراسم آئین افتتاح متمرکز مدارس علمیه گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان در سال جاری یک هزار و 400 طلبه در حوزه‎های علمیه گلستان مشغول به تحصیل می‎شوند اظهار داشت: امسال نزدیک به 250 طلبه پایه اول وارد حوزه‎های علمیه گلستان شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 15 نفر از پایه دهم فارغ‎التحصیل شدند تصریح کرد: طلاب سطح سه نیز فقط در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) مشغول به تحصیل هستند.

ملکی مدیریت استان را در شورای حوزه‎های علمیه مطلوب خواند و افزود: این شورا به ریاست آیت‎الله نورمفیدی و نایب رئیس آیت‎الله میبدی با قوت کامل شکل گرفته به طوری که در دو سال گذشته حدود 24 جلسه شورای حوزه استان را برگزار کردیم.

مدیر حوزه‎های علمیه گلستان بیان داشت: حوزه علمیه استان با تکیه‎ بر این شورا و استفاده از نظریات کارشناسی توانسته بسیاری از مسائل و مشکلات را مرتفع کند.

ملکی در خصوص فعالیت معاونت‎های مختلف حوزه‎های علمیه گلستان خاطر نشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه به صورت مستقل و متمرکز استان، برگزاری المپیاد علمی، برگزاری آزمون‎های شفاهی، برگزاری امتحانات مجوز تدریس اساتید از برنامه‎های حوزه علمیه گلستان است. خوشبختانه در نشست پژوهش نیز این توفیق حاصل شد که در ارائه مقاله به جشنواره‎های گوناگون تحول چشمگیری اتفاق بیفتد.  

در مراسم آیین افتتاح متمرکز مدارس علمیه گلستان که ظهر امروز در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد از 25 نفر از طلاب حوزه علمیه که در المپیاد علمی حائز رتبه شدند تجلیل شد.

همچنین از 11 طلاب برتر حوزه‎های علمیه استان که در امتحانات خرداد سال تحصیلی گذشته حائز رتبه شدند با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول