اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌ها

مدیر جدید حوزه‌های علمیه معرفی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه، تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید حوزه‌های علمیه سراسر کشور انجام شد.

مدیر جدید حوزه‌های علمیه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه پیش از ظهر امروز با سخنرانی آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار و همزمان با آن مراسم تودیع آیت‌الله مقتدایی و معارفه آیت‌الله حسینی بوشهری مدیران سابق و جدید حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز انجام شد.

در این مراسم آیت‌الله مکارم‌شیرازی استاد برجسته حوزه علمیه قم و آیت‌الله رضا استادی به سخنرانی پرداختند و مسائل ضروری مورد نیاز طلاب و حوزه‌های علمیه را خاطر نشان کردند.

آیت‌الله مقتدایی مدیر سابق حوزه‌های علمیه نیز در این مراسم سخنرانی کرد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی چهار سال مدیریت خود را ارائه داد و در ادامه آیت‌الله حسینی‌بوشهری امام جمعه قم و مدیر جدید حوزه‌های علمیه در سخنانی ضمن تشکر از مدیریت گذشته، اولویت‌ها و راهکارهای خود را برای موفقیت بیشتر طلاب و حوزه‌های علمیه تشریح کرد.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی طی چهار سال خدمت در سمت مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور فعالیت‌های چشمگیری داشت که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تشکیل شوراهای استانی حوزوی در 26 استان اشاره کرد.

توجه به نیازهای نخبگان دانشگاهی، استفاده از فرصت‌های بهینه در طول سال، طراحی نظام جامع تبلیغی به منظور هماهنگ‌سازی مراکز اعزام مبلغ و هم‌افزایی در این خصوص، پاسخگویی به شبهات و تقویت مراکز پاسخگو، رصد موضوعات تبلیغی متناسب با مسائل روز داخل و خارج و نیز توجه به وضعیت مادی و معیشتی طلاب و تلاش برای تأمین منابع مالی حوزه‌ها از طریق افزایش وجوهات شرعی و موقوفات نیز از جمله برنامه‌های اعلام شده توسط آیت‌الله حسینی‌بوشهری در دوره مدیریت وی است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول