اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مشکل نساجی کاشان تا پایان دولت دهم برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان از برطرف شدن مشکلات کارگران نساجی کاشان تا پایان فعالیت دولت دهم خبر داد.

مشکل نساجی کاشان تا پایان دولت دهم برطرف می‌شود

علیرضا ذاکر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان با بی‌نظیر خواندن مشکل کارخانجات نساجی کاشان در سطح استان اظهار داشت: نظیر مشکلات این بنگاه اقتصادی در هیچ یک از 8 هزار و 500 واحد اقتصادی استان اصفهان وجود نداشته است.

وی با اشاره به اقدامات و طرح‌های دولت برای حل مشکل کارخانجات نساجی کاشان افزود: با اجرای طرح تدریجی بازنشست شدن کارگران این کارخانجات، تعدادی از آنها بازنشست شده‌اند و 300 نفر دیگر نیز به زودی از این طرح بهره‌مند می‌شوند و به نظر می‌رسد تا سال آینده این مشکل دیرینه که پیامدهای بسیاری برای کارگران و استان اصفهان داشته، برطرف می‌شود. 

استاندار اصفهان در ادامه با تأکید بر روند رو به رشد توسعه استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر پایه انسجام ملی مطلوب موجود طرح‌های توسعه‌ای قابل توجهی در این استان اجرا شده است.

وی کیفیت و کمیت بسیار طر‌ح‌های هفته دولت در استان اصفهان را نمونه بارزی در این زمینه دانست و از سرعت بخشیدن در دادن مجوزهای لازم به منظور آماده‌سازی زیرساخت‌های توسعه خبر داد.

ذاکر از خشکسالی به عنوان یکی از مهم‌ترین موانع در امر توسعه استان اصفهان نام برد و تصریح کرد: بسیاری از طرح‌های توسعه که با مشارکت خیران همراه بود از جمله ایجاد چند کارخانه پتروشیمی به دلیل خشکسالی اجرای آن متوقف شده است.

به گفته وی علی‌رغم موانع موجود به ویژه خشکسالی، استان اصفهان در اجرای طرح‌های توسعه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی از ایجاد کارخانه آهن و فولاد در کاشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تأکید کرد: این شهرستان به عنوان خطه تمدن‌خیز و برخوردار از منابع و قابلیت‌های تکنولوژی، هرچه در جنگ با کویر عقب‌نشینی کند مشکلاتش بیشتر می‌شود لذا باید برای حفظ این منطقه ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول