اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد خبر داد

تصویب 45 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی عنبرآباد

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: بیش از 45 طرح کشاورزی در بخش‌های مختلف در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان تصویب شد.

تصویب 45 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، عنایت سالاری صبح امروز در حاشیه نشست کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان، اظهار داشت: حمایت از کشاورزان همیشه سرلوحه کار مجموعه جهادکشاورزی قرار دارد.

وی افزود: در این راستا کارگروه توسعه کشاورزی به صورت منظم تشکیل و طرح‌هایی که نیاز به اعتبار دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سالاری تصریح کرد: برای طرح‌هایی که امروز در کارگروه مطرح شد، بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار تصویب شد و کشاورزان برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 45 طرح کشاورزی در بخش‌های احداث گلخانه، کشت علوفه، تجهیز و بهسازی گلخانه، اصلاح و نوسازی باغ‌ها، احداث باغ‌ها و تأمین آب کشاورزی تصویب شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: راه‌اندازی این طرح‌ها در بحث اشتغال و توسعه کشاورزی تأثیرات قابل توجهی در منطقه دارد.

اسماعیل کمالی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار عنبرآباد نیز اظهار داشت: هدف از تشکیل این کارگروه سرعت بخشیدن به کشاورزی و حمایت از تولیدات در این بخش است.

وی با اشاره به میزان بالای تولیدات این منطقه در بخش کشاورزی افزود: حمایت از کشاورزان نقش بسزایی در راستای ایجاد شغل در منطقه دارد که این امر باید همیشه مدنظر دستگاه‌های مرتبط با بخش کشاورزی باشد.

کمالی تصریح کرد: کارگروه توسعه کشاورزی با توجه به اختصاص اعتبارات کم‌بهره از این ظرفیت در مسیر توسعه صنایع تبدیلی وابسته به کشاورزی استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی وابسته به بخش کشاورزی تأثیر قابل توجهی بر مباحث اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی شهرستان دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول