اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خبر داد

افزایش کارگران کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم

خبرگزاری فارس: فرماندار بم از افزایش تعداد کارگران کارخانجات خودروسازی ارگ جدید و ایجاد اشتغال برای 850 نفر از جوانان جویای کار منطقه از ابتدای سال جاری خبر داد.

افزایش کارگران کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم

حسین شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: با پیگیری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بم و موافقت وزارتخانه قرار شده با همکاری هیئت امنای زایشگاه مهدیه بم عملیات احداث بیمارستان زنان و زایمان به‌جای این زایشگاه آغاز شود.

وی بیان داشت:‌ بیمارستان 32 تختخوابی زنان و زایمان به جای این زایشگاه احداث می‌شود.

شایق افزود: نیمی از اعتبار ساخت این بیمارستان را وزارتخانه تأمین می‌کند و نیم دیگر هزینه‌ها توسط هیئت امنای زایشگاه تامین می‌شود.

این مسئول از افزایش تعداد کارگران کارخانجات خودروسازی ارگ جدید و ایجاد اشتغال برای 850 نفر از جوانان جویای کار منطقه از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: جذب این تعداد نیرو به معنی تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

شایق همچنین از آغاز به کار بهسازی و ساماندهی ورودی‌های شهر بم خبر داد و افزود: برای این طرح 17 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، بازسازی زایشگاه قدیمی مهدیه بم به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان شرق استان کرمان بعد از زلزله بود و این واحد درمانی به واسطه استقرار در مرکز شهر همواره مورد توجه مردم بوده است. به طوری که بعد از تخریب در زلزله و عدم اختصاص اعتبار برای بازسازی این مکان همچنان با استقرار چند دستگاه کانکس در شرایط غیر بهداشتی و غیر استاندارد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول