اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

مشکلات کارگران زغال‌سنگ کوهبنان برطرف شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به عنایت ویژه دولت خدمتگزار و در پی سفرهای استانی هیئت دولت بسیاری از مشکلات کارگران معادن زغال‌سنگ شهرستان برطرف شده است.

مشکلات کارگران زغال‌سنگ کوهبنان برطرف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و با زنده نگهداشتن نام شهدا سبب زنده ماندن ارزش شهادت و نام انقلاب شوند.

وی افزود: با توجه به عنایت ویژه دولت خدمتگزار و در پی سفرهای استانی هیئت دولت بسیاری از مشکلات کارگران معادن زغال‌سنگ شهرستان برطرف شده به گونه‌ای که با ایجاد برنامه‌های مدون ضریب ایمنی در معادن به حدی رسیده است که در طول یک سال گذشته کمترین تلفات جانی و یا جرحی را در معادن شاهد بوده‌ایم.

فرماندار کوهبنان خاطر نشان کرد: نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارگران نیز به گونه‌ای عمل شده است که طی یک سال گذشته حتی یک مورد اعتراض یا اعتصاب کارگری را شاهد نبوده‌ایم.

حسینی مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ استان کرمان نیز عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تصمیم داریم در 23 و 24 شهریور ماه همایشی با نام پابدانا یک معدن خاطره را با حضور تمام افرادی که در گذشته خود یا پدرانشان در بخش کیانشهر که به پابدانا شهرت دارد، زندگی می‌کردند، برگزار کنیم.

وی ابراز داشت: ما باید سعی کنیم از ظرفیت تمام افرادی که روزگاری در کوهبنان و بخش‌های آن زندگی می‌کردند و اکنون در سطح کشور به عنوان افرادی موفق و متخصص مطرح هستند، برای آبادانی شهرستان کوهبنان استفاده کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با حضور فرماندار جدید کوهبنان شهرستان دارای شور و نشاط خوبی شده است و اکنون که قرار است چنین همایشی برگزار شود، باید سعی کنیم کمیته‌های تخصصی را تشکیل دهیم و سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تشویق کنیم زیرا حضور این افراد سبب رشد منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول