اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

ساختمان مجمع نمایندگان کارگران همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ساختمان مجمع نمایندگان کارگران همدان افتتاح شد.

ساختمان مجمع نمایندگان کارگران همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و با حضور تنی چند از مسئولان استانی، ساختمان مجمع نمایندگان کارگران استان همدان افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در مراسم افتتاح مجمع نمایندگان کارگران همدان افتتاح مجمع نمایندگان کارگری به صورت مستقل را بسیار مطلوب عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با هماهنگی و همراهی نمایندگان کارگران در واحدهای تولیدی که هماهنگ کننده روابط میان کارگران و کارفرمایان هستند شاهد فراهم شدن انسجام بیشتری در واحدهای تولیدی باشیم.

مسعود اقلامی افزود: این امر با همراهی تمام کارگران و کارفرمایان انجام می‌شود و هم‌اکنون در استان ارتباط مطلوبی میان کارگران و کارفرمایان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: طی پنج سال اخیر تنها یک بار کمیسیون ماده 22 به منظور رفع مشکلات میان نمایندگان شورا و کارفرما تشکیل شد که با توافق طرفین مشکل رفع شد.

اقلامی گفت: این در حالی است که این کمیسیون در برخی استان‌ها هر هفته برگزار می‌شود اما در همدان شاهد تعامل خوبی در این زمینه هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان نیز گفت: مجمع نمایندگان کارگران استان همدان در سال 1376 برای نخستین بار به دستور وزیر وقت تأسیس و به تبع آن در کشور مجمع عالی تأسیس شد.

توکل رضاییان افزود: در حال حاضر کرسی سازمان ALO جهانی توسط مجمع عالی کشور را در دست داریم که تشکلی مورد حمایت تمام کارگاه‌ها، دارای اکثریت اعضا و بسیار در کشور حائز اهمیت است.

رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان کارگران در اصل رابطه میان کارگر و کارفرما، پیگیری حقوق کارگران و در اصل تنظیم مقابله‌نامه‌ها یا تفاهم‌نامه‌های بین کارگر و کارفرما در کشور در قانون پیش‌بینی نشده بر عهده مجمع نماینده کارگران است.

وی بیان کرد: مجمع نمایندگان کارگران تشکلی مدنی است و کارگران کل استان می‌توانند در صورت بروز مشکل و پیگیری حقوق خود روزانه از ساعت هشت صبح تا 14 به مجمع مراجعه کنند.

رضاییان در پایان گفت: طی سال‌های اخیر مجمع نمایندگان کارگران فاقد ساختمان مجزا بود که با حمایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعتباری بیش از 100 میلیون تومان مکان موجود خریداری و در اختیار مجمع نمایندگان کارگران استان همدان قرار گرفت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول