اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌احتیاطی در اجرای پروژه بلوار جمهوری

کارگران خط لوله گاز را سوراخ کردند

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان قم گفت: بی‌‌احتیاطی کارگران در حفر مسیر پل بلوار جمهوری منجر به سوراخ شدن لوله گاز و قطعی کوتاه مدت گاز در این منطقه شد.

کارگران خط لوله گاز را سوراخ کردند

علیرضا نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وقوع حادثه بلوار جمهوری اظهار کرد: پیش از ظهر امروز گزارشی مبنی بر سوراخ شدن لوله گاز در بلوار جمهوری به شرکت گاز استان قم اعلام شد.

وی افزود: پس از اعلام گزارش، ماموران امدادی و حوادث شرکت گاز برای مهار حادثه و ماموران آتش‌نشانی برای فراهم کردن بسترهای لازم و ایمن‌سازی به کمک امدادرسانان شرکت گاز شتافتند.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان قم با تشریح حادثه بیان داشت: این حادثه در بلوار جمهوری رخ داد و خوشبختانه به دلیل خدمات‌رسانی به موقع شرکت گاز و آتش‌نشانی به هیچ‌کس آسیبی نرسید.

وی اضافه کرد: بی‌احتیاطی کارگران و پیمانکاران شهرداری هنگام حفاری مسیر احداث پل جمهوری منجر به این حادثه شد.

نصیری ادامه داد: حفاران بدون احتیاط و بی‌توجه به هشدارهایی که به آنها داده شد نسبت به حفاری در این مسیر اقدام کردند که بر اثر برخورد بیل مکانیکی به لوله گاز، موجب آسیب‌دیدگی لوله گاز و قطعی گاز برخی ساکنان این منطقه به صورت کوتاه مدت شد.

وی با بیان اینکه ماموران امدادی شرکت گاز با سرعت عمل حادثه را مهار کردند اذعان داشت: در مدت زمان 10 دقیقه شیر اصلی گاز منطقه بسته شد تا تعمیرات لازم بر روی آن انجام شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان قم بیان کرد: تا پایان تعمیرات و اطمینان از سلامت لوله‌ها، ساکنین این منطقه گاز نخواهند داشت.

وی مسیر قطعی گاز را از بلوار امین، ورودی بلوار جمهوری تا میدان سپاه عنوان و خاطر نشان کرد: پس از پایان تعمیرات، گاز در خانه‌ها جریان پیدا می‌کند.

نصیری با تاکید بر اینکه خطری مبنی بر نشتی گاز این منطقه را تهدید نمی‌کند یادآور شد: هنوز میزان آسیب‌دیدگی به لوله گاز در بلوار جمهوری گزارش نشده است و کارشناسان در حال بررسی این حادثه هستند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول