اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خوزستان:

کارگران نمونه خوزستان انتخاب می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از انتخاب کارگران نمونه سال جاری در استان خبر داد.

کارگران نمونه خوزستان انتخاب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی خوزستان، سید خلف موسوی به تشریح فرایند انتخاب کارگران و گروه‌های کار نمونه در استان پرداخت و گفت: در راستای ارتقای فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه به منظور ارتقای سطح بهره وری در بین کارگران واحد‌ها، کارگران نمونه سال 1391 انتخاب می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای ماده 195 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر، همه ساله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به انتخاب کارگران نمونه سال در بخش‌های مختلف در بنگاه‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی سراسر کشور اقدام می‌کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: کارفرمایان برای ارتقای فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در بین کارگران واحد خود می‌توانند در مرحله مقدماتی با توجه به معیارهای اعلام شده به انتخاب و تشویق کارگران و گروه‌های کاری نمونه بپردازند.

موسوی از جمله ملاک‌ها و معیارهای انتخاب کارگران و گروه‌های کار نمونه در استان را رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی، ارایه شیوه‌های نوین در کار، اختراع، ابتکار، اصلاح، تکمیل و راه اندازی سیستم و تجهیزات و ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش راندمان تولید یا کاهش ضایعات و همچنین رعایت موارد ایمنی و تلاش برای کسب آموزش‌های ایمنی، حفاظتی و بهداشتی اعلام کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دیگر ملاک‌های ارزیابی را برای انتخاب کارگران نمونه، تلاش برای ارتقای مهارت‌های شغلی و انتقال دانش و تجربه به همکاران، روابط مناسب و حسن برخورد با سایر همکاران دانست و افزود: کارفرمایان تا تاریخ 11 شهریور ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به نشانی www. kar-khozestan. ir نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل فرم‌های مربوط به اداره امور اجتماعی این اداره کل اقدام کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول