اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کارگری سمنان:

کارگران به تحقق پیام تولید ملی بیشتر توجه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون کارگری شهرستان سمنان گفت: تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سرلوحه فعالیت همه مسئولان است و کارگران نیز باید به تحقق پیام تولید ملی بیشتر توجه کنند.

کارگران به تحقق پیام تولید ملی بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش‌ازظهر امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان سمنان که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، بر لزوم تلاش همه اعضای کمیسیون کارگری این شهرستان در راستای بهبود وضع کار و مباحث کارگری در سمنان تاکید کرد و خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به امور کارگران شد.

وی گفت: ایجاد فرصت‏های جدید شغلی بسیار مهم است اما مهم‏تر از آن، حفظ اشتغال موجود بوده که با عنایت به منویات مقام معظم رهبری باید در این مسیر گام برداشت.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان سمنان افزود: در خصوص شعار امسال نیز ضروری بوده که کارهای بیشتری انجام شود و بتوانیم منویات ولی امر مسلمین جهان را محقق سازیم.

سعدالدین ادامه داد: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که امسال از سوی رهبری مطرح شد، وظیفه مسئولان و کارآفرینان را دو چندان می‏کند و باید به خوبی به ندای معظم‏له لبیک گفت.

وی دستان پرتوان تولیدکنندگان و کارگران را زمینه‏ساز پیشرفت کشور دانست و فعالیت صنایع را نیروی محرکه چرخ‏های اقتصاد ایران توصیف کرد.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان سمنان اضافه کرد: در صورت ایجاد مشکل برای یک واحد تولیدی در این شهرستان، همه دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی شهرستان سمنان باید در اسرع وقت وارد میدان شوند و مشکل را برطرف سازند.

سعدالدین ادامه داد: همه ادارات باید بر اساس شرح وظایف ذاتی خود، نسبت به رفع مشکلات واحدهای کارگری و تولیدی و زدودن دغدغه از ذهن کارگران مشغول در واحدهای تولیدی اقدام کنند.

وی در ادامه به تحریم دشمنان اسلام و انقلاب علیه کشورمان که در مدت 34 سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره وجود داشته است، اشاره کرد.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان سمنان گفت: تشدید تحریم‏ها در چند سال اخیر دسیسه استکبار جهانی برای فلج‏ کردن کشورمان است اما تا کنون موفق نشده است به این هدف شومش برسد.

سعدالدین همچنین خواستار مدیریت هوشمند و خلاق همه مردم و مسئولان برای کنترل و پشت سر گذاشتن تحریم‏ها در داخل کشور شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول