اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

شاه کلید اقتصاد مقاومتی تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: شاه کلید اجرا و توسعه اقتصاد مقاومتی تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصاد داخلی و استان‌های مختلف است.

شاه کلید اقتصاد مقاومتی تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی عصر امروز در جلسه‌ای که با موضوع اقتصاد مقاومتی و مشارکت صدا و سیما در برنامه‌سازی مؤثر در این زمینه که با حضور مسئولان اقتصادی و مدیران تولیدی صدا و سیما در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما برای رسیدن به یک شرایط مطلوب در این بخش باید با اتکا به منابع داخلی و جذب وجوه سرگردان در جامعه نسبت به تقویت حوزه اقتصادی اقدام کنیم که در این بین اعتمادسازی از اهم کارها است.

وی ظرفیت اقتصادی کشورمان و همچنین استان اردبیل را یک ظرفیت شاخص در اکثر ابعاد توصیف کرد و افزود: برای بهره‌برداری از این ظرفیت باید فرهنگ صرفه‌جویی بیش از گذشته ترویج و تبلیغ شود.

عزیزی ضرورت حمایت و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را یادآور شد و تصریح کرد: در کنار این امر باید مصرف کالاهای داخلی به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و همه به این امر تشویق شوند.

این مسئول حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را از دیگر ابزارهای بسترساز در اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و ادامه داد: در این زمینه همه وظیفه داریم در گام اول توانمندی‌ها را بشناسیم و در اعتلا و ارتقای آن بکوشیم.

به گزارش فارس، در این جلسه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: از سوی رهبر معظم انقلاب محورهای ارایه شده در بخش تولید، کشاورزی، صنعت، معدن و حتی مصرف یک راهکار اساسی است که می‌توانیم با تکیه بر آن در تحقق شعار سال و همچنین اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم.

علی مددی اضافه کرد: صدا و سیما آمادگی دارد در تهیه، تولید و پخش برنامه‌های اقتصادی با تکیه بر موضوعات مطرح شده و توانمندی‌های استان اقدام کند تا برخی از زمینه‌ها و بسترها به شکوفایی واقعی برسد.

وی در ادامه بیان کرد: ما در مدیریت صدا و سیمای مرکز اردبیل سعی کردیم با پرهیز از خرید و مصرف کالاهای خارجی بیشترین گرایش و تعامل با تولیدکنندگان داخلی برای مصرف کالاهای ایرانی باشد.

در این جلسه هر یک از مدیران و کارشناسان حوزه اقتصادی نظرات و دیدگاه‌های خود را در مورد اقتصاد مقاومتی و برنامه‌سازی در این زمینه اعلام کردند و مقرر شد برای عملی شدن تصمیمات نقطه نظرات کارشناسی و مسایل دیگر مطرح شده و مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول