اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف گیلان:

اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه ملت ایران در رویارویی با مشکلات اقتصادی مقاوم هستند، گفت: اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها علیه ایران را بی‌اثر می‌کند.

اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

حجت‌الاسلام ولی عادلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: تمام تحریم‌ها و فشارهای دشمنان به دلیل ضعف و ناتوانی آنها در برابر اراده ملت ایران است.

وی با بیان اینکه در برابر حق همواره باطل قرار داشته است، گفت: در تاریخ اسلام نیز یک نمونه بارز آن محاصره اقتصادی و اجتماعی پیامبر (ص) و یاران ایشان در شعب ابی‌طالب آمده که موجب سختی‌های بسیاری برای آنها شد.

این مسئول مقاومت را یک راهکار اساسی برای مقابله با تحریم‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: در بحث هسته‌ای در برابر فشارهای دشمنان مقاومت کردیم و پیروز شدیم و در موضوع اقتصادی نیز باید در مقابل زورگویی‌ها و تحریم‌ها مقاوم باشیم.

وی اضافه کرد: چندی پیش شاهد بودیم که دشمنان به دلیل کوشش و همت مسئولان نظام و همدلی و همکاری مردم کشورمان مجبور شدند برخی از کشورها را از فهرست تحریم ایران استثنا اعلام کنند.

عادلی با اشاره به نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: ملت ایران نیز با توجه به فرمایشات رهبری در این راستا موفق عمل کرده‌اند و توجه بیشتری به محصولات ایرانی داشته‌اند.

وی درباره مصوبه هیئت دولت که اداره‌های دولتی را از خرید کالای خارجی منع کرده است، گفت: مردم ما بار دیگر نشان داده‌اند که در موضوعات اقتصادی و سیاسی بسیار مقاوم هستند.

مدیر کل اوقاف گیلان، برخی از گرانی‌ها را موجب فشار به قشر مستضعف جامعه دانست و افزود: با وجود اینکه گاهی تحمل این مشکلات سخت بوده اما تمام این صبر و تحمل‌ها برای دین است.

وی افزود: تمام این سختی‌ها و تحمل‌ها برای سرافرازی اسلام و دفاع از اعتقادهای ماست و با این تفکر بسیاری از سختی‌ها می‌تواند آسان شود.

عادلی، صبر و تحمل در برابر این مشکلات را موجب توجه خداوند دانست و خاطرنشان کرد: در مقابل دشمن هرگاه مقاومت کردیم شاهد نتایج خوبی بودیم اما هرگاه در مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی در برابر دشمن سر خم کردیم آنها پیشرفت و گام‌های موثر داشتند.

وی با اشاره به پایداری 33 ساله ملت ایران در مقابل فشارهای آمریکا و غرب، یادآور شد: در مسائلی مانند موضوع هسته‌ای هرگاه با اتحاد در مقابل دشمن مقاومت کردیم شاهد عقب‌نشینی آنها بودیم.

وی تمام تحریم‌ها و فشارهای دشمنان را به دلیل ضعف و ناتوانی آنها در برابر اراده ملت ایران ذکر کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول