اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

اقتصاد مقاومتی نقشه‌ راه توسعه اقتصاد را ترسیم کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل گفت: رهبر معظم انقلاب با طرح اقتصاد مقاومتی نقشه ‌راه اقتصادی را برای کشور ترسیم کردند و همه موظف به اجرای آن در کشور هستیم.

اقتصاد مقاومتی نقشه‌ راه توسعه اقتصاد را ترسیم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن صبح امروز در نشست با جمعی از صادرکنندگان استان اردبیل اظهار داشت: با حمایت بخش دولتی و تلاش مضاعف بخش خصوصی نخواهیم گذاشت حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی یک روش اساسی و راهکار مناسب برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است و برای تحقق نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی باید بخش خصوصی و واحد‌های تولیدی بیشتر از گذشته مورد توجه و حمایت بخش دولتی قرار گیرند.

این مسئول با تاکید بر اینکه غلبه بر مشکلات اقتصادی نیازمند تلاش جمعی و همدلی است، افزود: در اقتصاد مقاومتی باید با برنامه‌ریزی علمی و اصولی بر موانع و مشکلاتی که سد راه پیشرفت اقتصاد و تولید کشور است غلبه کرد چون هدف از اقتصاد مقاومتی، نظام اقتصادی بسته و منفعل نیست بلکه اقتصادی پویا، فعال، با ثبات و روبه توسعه است.

پیرموذن با بیان اینکه توسعه اقتصادی نیازمند عزم و اراده ملی است، ابراز داشت: سربازان عرصه تولید در جبهه اقتصادی برای دور زدن و بی‌اثر کردن تحریم‌ها جهاد گونه تلاش می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل با بیان اینکه نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک امر راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: افزایش رشد اقتصادی و بهره‌وری در واحدهای تولیدی، نیل به اشتغال و توسعه کشور نیازمند حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با یادآوری فرهنگ مقاومتی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ایثار‌گری و از خود گذشتگی ملت ایران سبب پیروزی در مقابل دشمنان این مرز و بوم شد و ما امروز در سنگر اقتصادی نیز برای خدمت به انقلاب و دفاع از کیان کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول