اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه کاشان:

مدیریت هزینه‌ها لازمه اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه کاشان مدیریت در هزینه اعتبارات توسط مدیران دستگاه‌ها را لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی دانست.

مدیریت هزینه‌ها لازمه اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی یکشنبه‌شب در شورای اداری این شهرستان با اشاره به نوع و گستردگی تحریم‌ها علیه ایران اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها و ادارات شهرستان سعی کنند با برنامه‌ریزی هوشمندانه در هزینه اجرای طر‌ح‌های ارائه شده اولویت‌بندی کنند.

وی افزود: با توجه به احتمال تخصیص 30 درصدی اعتبارات در سال‌جاری، مدیران در هزینه‌ها به گونه‌ای حرکت نکنند که تمام طر‌ح‌ها به صورت نیمه‌تمام به دلیل کمبود اعتبارات رها شود بلکه باید با مدیریت هوشمندانه طرح‌های اولویت‌دار به طور کامل اجرا و به بهره‌برداری برسد.

معاون استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس کشورهای عدم‌تعهد عنوان کرد: امیدواریم این اجلاس بتواند در کاهش و رفع این تحریم‌ها نقش مؤثری داشته باشد.

این مسئول از افزایش افتتاح طرح‌های عمرانی کاشان در هفته دولت به 99 طرح با صرف بیش از 198 میلیارد تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: 125 میلیارد تومان از این مبلغ توسط بخش خصوصی و 73 میلیارد تومان آن از محل منابع دولتی تأمین شده است.

جوادی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضای مناسب برای خصوصی‌سازی تصریح کرد: موفقیت برای جذب این میزان سرمایه و نقدینگی برای اجرای طرح‌های عمرانی کاشان مایه مباهات و افتخار است.

وی یادآور شد: این طرح‌ها شامل 32 طرح عمرانی و بهسازی شهری، 38 طرح عمرانی و بهسازی روستایی، 9 طرح اشتغالزایی هشت طرح برق‌رسانی، سه طرح آموزش و پرورش، شش طرح جهاد کشاورزی، دو طرح گازرسانی و یک طرح ورزشی است.

معاون استاندار و فرماندار کاشان با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده، این طرح را انقلاب در حوزه بهداشت و سلامت کشور خواند و  ساماندهی و هدفمند کردن روش سلامت، کاهش هزینه‌های درمان کشور و جاگزینی شیوه «بهداشت‌محور» با «درمان‌محور» را از مزایای این طرح برشمرد.

این مسئول اصلاح روش سلامت را از مطالبات رهبری و ملاک پیشرفت کشور در سطح منطقه عنوان کرد و خواستار همکاری دستگاه‌ها، ارگان‌ها، ائمه جمعه و جماعات و اصحاب رسانه برای اجرای هرچه بهتر این طرح شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول