اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

توجه به اقتصاد مقاومتی در دستور کار تربیتی مدارس قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی و توجه به اقتصاد مقاومتی در دستور کار تربیتی مدارس قرار گیرد.

توجه به اقتصاد مقاومتی در دستور کار تربیتی مدارس قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه‏ریزی به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی و تبیین اقتصاد مقاومتی باید در مدارس مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: مسئولان آموزشی و پرورشی باید با آمادگی کامل از لحاظ شکلی و محتوایی به استقبال دانش‏آموزان بروند و محیط مدارس را برای رشد و تعالی فرهنگی و علمی آنان آماده کنند.

وی تهاجم فرهنگی دشمن را در جهت تغییر دادن باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان دانست و اظهار داشت: باید از طریق ارتباط با حوزه‏های علمیه، روحانیت و انجام امور معنوی و توسعه کارهای فرهنگی به مقابله با تهاجم فرهنگی رفت.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به محورهای 10 ‏گانه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیئت دولت افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از اسراف و تبذیر باید از دوران مدرسه به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود تا به عنوان یک فرهنگ اثرگذاری خاص خود را داشته باشد.

قاسمی‏فرزاد در ادامه با اشاره به برگزاری موفق اجلاس کشورهای عدم تعهد در تهران افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی موفق به برگزاری باشکوه این اجلاس شد که دشمنان تمام برنامه‏های تبلیغاتی خود را به شکست این اجلاس اختصاص داده بودند.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این اجلاس در ایران، جهان به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی واقف شد و دنیا چهره واقعی ایران اسلامی همراه با پیشرفت و توسعه را مشاهده کرد.

فرماندار شهرستان دماوند حضور رهبر معظم انقلاب در این اجلاس را سبب عظمت بخشیدن به آن دانست.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: تا قبل از این، جنبش عدم تعهد به دور از تأثیرگذاری در سطح جهانی بود که با ریاست جمهوری اسلامی بر آن، هویت و اعتبار خاصی به خود گرفت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول