اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

اجلاس نماز در وحدت اهل‌تشیع و اهل‌تسنن نقش بسیار مهمی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه درخانه ملت گفت: نماز پایه و رکن اصلی دین مبین اسلام است و همواره مورد تاکید شیعه و سنی است.

اجلاس نماز در  وحدت اهل‌تشیع و اهل‌تسنن نقش بسیار مهمی دارد

محمد رزم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز که هم‌اکنون در تالار انتظار کرمانشاه در حال برگزاری است اظهار کرد: برگزاری این اجلاس برای مردم ولایتمدار استان کرمانشاه مایه فخر و مباهات است چراکه این‌ اجلاس مورد عنایت رهبر معظم انقلاب است.

رزم ادامه داد: فضای استان معطر به عطر ولایت شده و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی حال و هوای معنوی خاصی به استان کرمانشاه بخشیده است.

وی افزود: کرمانشاه میزبان علمای بزرگ جهان اسلام است و این مایه افتخار استان است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: این اجلاس در وحدت اهل‌تشیع و اهل‌تسنن نقش بسیار مهمی دارد چراکه نماز پایه و رکن اصلی دین مبین اسلام است و همواره مورد تاکید شیعه و سنی است.

وی خاطرنشان کرد: باید مشترکات مسلمانان را در چنین همایش‌هایی تقویت کنیم تا تمام کینه‌توزی و اختلاف‌افکنی دشمنان ایران اسلامی به شکست منتهی شود.

رزم افزود: تلاش در زمینه گسترش مفاهیم قرآنی، آموزه‌های اسلام و ترویج فرهنگ نماز تاثیر بسیار خوبی در جامعه خواهد داشت و باعث سازندگی می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با برگزاری چنین اجلاس‌ها و برنامه‌ها‌یی می‌توانیم در تقویت فرهنگ عمومی جامعه و بالندگی آن تاثیر بگذاریم.

 گفتنی است، دومین روز اجلاس سراسری نماز صبح امروز با قرائت پیام آیت‌الله جوادی آملی در تالار انتظار کرمانشاه آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول