اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه:

100 همایش آموزشی نماز در کرمانشاه برگزار شد

خبرگزاری فارس: دبیرستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: 100 همایش دوره‌های آموزشی نماز و صحت قرائت نماز در استان برگزار شد.

100 همایش آموزشی نماز در کرمانشاه برگزار شد

حجت‌الاسلام علی مولوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در حاشیه بیست و یکمین اجلاس نماز و نهضت مسجدسازی که در تالار انتظار کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: اقامه نماز باعث برقراری پیوندهای عاطفی و سازنده، وحدت‌بخش با مخلوق و دینداری است.

مولوی تصریح کرد: اقامه نماز در جایگاه اجتماعی و حکومتی امری خطیر و فریضه عظیمی است‌.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های فرهنگی انجام گرفته در یک سال اخیر خاطرنشان کرد: آموزش ائمه جماعات مدارس با همکاری آموزش و پرورش و آموزش دوره‌های ضمن خدمت حضوری و غیرحضوری با موضوع ویژه کارکنان دولت انجام گرفته است.

طرح نشست خانواده با حضور اولیا دانش‌آموزان و با هدف بیان آثار تربیتی‌، تعامل فکری در جهت شیوه‌های جذب جوانان و نوجوانان به نماز، طرح نشست دانش‌آموزی با موضوع نماز با حضور دانش‌آموزان نیز با هدف تبیین آثار و برکات نماز پاسخگوی نیاز این قشر بودند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: طرح نشست دانشجویان مرکز آموزش عالی و مراکز تربیت معلم و شبانه‌روزی نیز با هدف اشاعه و تعمیق فرهنگ نماز در طول سال انجام شد.

اجرای 90 نشست خانواده ویژه مناطق فرهنگی خاص، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی عمومی با توزیع 67 هزار جلد کتاب با موضوع نماز، آموزش مکاتبه‌ای نماز تحت عنوان پله‌های آسمانی در سطح مدارس به مدت 6 ماه نیز برخی از برنامه‌های اجرا شده ستاد اقامه نماز در طی یک سال اخیر بود.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه سراسری تالیف کتاب نماز با حضور 6 هزار و 432 نویسنده جوان و نوجوان استان و ارسال آثار تالیفی به ستاد مرکزی اقامه نماز اشاره کرد و گفت: 100 همایش دوره‌های آموزشی نماز و صحت قرائت نماز  در استان برگزار شد‌.

مولوی اظهار کرد: توزیع 4 هزار جلد کتاب در قالب بسته‌های آموزشی نماز در بین طلاب اعزامی از حوزه علمیه قم و طرح هجرت و برپایی 4 نشست با حضور طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) واحد خواهران با سخنرانی روحانیون حوزه از مرکز تخصصی نماز از حوزه علمیه  قم‌، همایش نماز و آثار تربیتی آن در سطح مدیران و مربیان پرورشی مدارس شهرستان‌های استان برخی از فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول