اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

نماز نسخه خداوند برای بشر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه گفت: بدون نماز هیچ چیز ممکن نیست، نماز نسخه خداوند برای بشر و نور مومن است.

نماز نسخه خداوند برای بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در مراسم بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز و نهضت مسجد‌سازی که هم‌اکنون در تالار انتظار در حال برگزاری است، افزود: هیچ میزبانی لذت‌بخش‌تر از میزبانی نماز نیست که امروز این میزبانی نصیب کرمانشاه شده است.

علما برگزاری اجلاس نماز در کرمانشاه را از آثار سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خواند.

وی با بیان اهمیت و جایگاه نماز تصریح کرد: بدون نماز هیچ چیز ممکن نیست، نماز نسخه خداوند برای بشر است و نور مومن است و مومن نمی‌تواند بدون نماز و اسرار آن کاری انجام دهد و در نهایت اگر نماز به کوچه و بازار وارد شود انقلاب ایجاد می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عدم‌تعهد گفت: صلابت، سنگینی و اثرگذاری سخنان رهبری همه برگرفته از برکات نماز است.

وی با بیان پیام رهبری و تشکر مقام معظم رهبری از حجت‌الا‌سلام محسن قرائتی اظهار کرد: تشکر امروز رهبری از حجت‌الا‌سلام قرائتی نتیجه 40 سال خدمت کردن وی در راه ترویج دین بود که این خود از برکات نماز است.

علما با بیان اینکه نهضت مسجد‌سازی در چند سال اخیر در کرمانشاه به‌وجود آمده است افزود: این نهضت در سال‌‌های اخیر از شدت بیشتری برخوردار شده است.

نماینده ولی‌فقیه دراستان کرمانشاه با بیان اینکه استاندار کرمانشاه تمام همت خود را در احیای نماز و بازسازی مساجد به کار بسته گفت: امید است که هم‌چنان این روند را ادامه داده چراکه باید تمام همت‌ها بر مسجد‌سازی و تعمیر مسجد باشد.

وی با اظهار امیدواری افزود: فضای استان فضای نماز، ذکر و نور است و همچنان این فضا ادامه دارد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان از دست‌اندر‌کاران برگزاری اجلاس نماز، استاندار کرمانشاه و معاونانش برای برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول