اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اقامه مطلوب فریضه نماز

کمیسیون طرح منزلت نماز در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به منظور اقامه هرچه مطلوب‌تر فریضه نماز، کمیسیون طرح منزلت نماز در سپاه ناحیه زاهدان برگزار شد.

کمیسیون طرح منزلت نماز در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، کمیسیون طرح منزلت نماز با هدف ایجاد شرایط مناسب برای اقامه هرچه مطلوب‌تر فریضه نماز در سپاه ناحیه زاهدان برگزار شد.

در این کمیسیون که هر فصل یک بار برگزار می‌شود مسائل و موارد مربوط به فریضه نماز در مراکز و مجموعه‌های سپاه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ایجاد جاذبه در نمازخانه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، تشویق رده‌های فعال در زمینه نماز، ترویج تذکر لسانی و پیگیری همایش قرآن و نماز از جمله مواردی بود که در این کمیسیون به آنها پرداخته شد.

برگزاری رزمایش امداد و نجات یگان ذوالفقار در زاهدان

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون از ناحیه مقاومت سپاه زاهدان گفت: مرحله مقدماتی رزمایش امداد و نجات یگان ذوالفقار حوزه نرجس خاتون در شهرستان زاهدان برگزار شد.

سکینه میر مرادی بیان کرد: نقش مؤثر و توانمند خواهران بسیجی در تمام رزمایش‌ها به نوعی مکمل حضور برادران بسیجی است و امروز خواهران بسیجی در حرکتی تازه و نو رزمایش امداد و نجات را با موفقیت انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: حوزه نرجس خاتون با به‌کارگیری یگان ذوالفقار عملیات امداد و نجات را به منظور تقلیل خسارات و آسیب پذیری در برابر حوادث طبیعی در چهار مرحله شناسایی و پیگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی برگزار می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون زاهدان بیان داشت: این رزمایش به مدت یک روز برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی آن صبح امروز برگزار شد و مرحله تکمیلی که آموزش عملی و تجربه آموخته‌ها در فضای عملی است عصر امروز برگزار می‌شود.

میر مرادی تصریح کرد: در این رزمایش برنامه‌هایی مانند برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و نجات و کلاس‌های عقیدتی و آموزش عملی برای آماده سازی و افزایش قوای جسمانی بسیجیان پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: در این رزمایش چهار یگان ذوالفقار، سکینه‌الزهرا، انسیه، رقیه خاتون و ام الکلثوم حضور دارند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول