اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ‌کلباسی در گفت‌و‌گو با ‌فارس:

‌بررسی مشکلات مساجد در اجلاس نماز/رسانه‌ها به کمک بیایند

خبرگزاری فارس: قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اجلاس نماز تفکر، تذکر و توجه‌دادن مسئولان به ایجاد فضای اجتماعی برای احیای امر نماز است.

‌بررسی مشکلات مساجد در اجلاس نماز/رسانه‌ها به کمک بیایند

حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه‌ اظهار کرد: اثرات اجلاس نماز در دراز مدت مشهود می‌شود زیرا موضوع نماز یک کار فرهنگی است که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد‌.

کلباسی تصریح کرد: در یک مقایسه اجمالی از 20 سال پیش تاکنون می‌توان آثار مثبت نماز و اجلاس‌های برگزار شده در ارتباط با امر نماز را دید.

وی افزود: اجلاس‌های نماز برای تفکر، تذکر و توجه‌ دادن مسئولان برای ایجاد فضای اجتماعی برای امر نماز است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ارزیابی و تشویق این دستگاه‌ها از نتایج اجلاس نماز است همچنین توجه‌دادن مسئولان و تمرکز دادن آنان به امر نماز و اهتمام به نماز نیز از آثار برگزاری اجلاس نماز است.

وی افزود: احداث نمازخانه در ادارات، کارخانجات‌، مدارس و... برپایی نمازجماعت در این مکان‌ها، انتشار کتاب در صدا و سیما‌، تولید فیلم‌هایی با محتوای نماز و ...خود از نتایج عینی برگزاری اجلاس است.

کلباسی خاطرنشان کرد: اجلاس نماز در طول 20 سال گذشته آثار فکری و روانی و فرهنگی خود را داشته و در این راستا تصمیمات خوبی نیز اتخا‌ذ شده است.

وی احداث 78 مسجد در کرمانشاه را از اثرات مثبت اجلاس نماز عنوان کرد و گفت: برگزاری این اجلاس در استان کرمانشاه فضایی معنوی ایجاد کرده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: ما در اجلاس نماز به دنبال نتایج دقیق و عینی بعد از تبیین و توضیح مشکلات هستیم تا مشکلات مساجد را حل و فصل کنیم.

وی با اشاره به رسالت اصحاب رسانه در بیان مشکلات مساجد، اظهار کرد: بیان مشکلات مسجد از طریق رسانه‌ها کمک بزرگی در حل مشکلات آن است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول