اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش بویین زهرا:

فرهنگ اقامه نماز در ادارات نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: فرهنگ نماز باید بیش از پیش با همت مسئولان در ادارات و ارگان‌های دولتی نهادینه شود.

فرهنگ اقامه نماز در ادارات نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی‌اصغر رجبی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برپایی کارگاه‌های آموزشی اقامه نماز در مدارس بویین زهرا با اشاره به‌ نقش و جایگاه نماز در زندگی مسلمانان اظهار کرد: اشاعه فرهنگ نماز بهترین شیوه‌ای است که می‌تواند مسلمانان را به سعادت و رستگاری اخروی برساند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: تلاش برای اقامه نماز در ارگان‌ها و ادارات باید در اولویت برنامه‌ها و شرح وظایف مسئولان نظام اسلامی قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان منابعی سرشار از اشتیاق به عرصه‌های معنوی هستند، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی صحیح مربیان فرهنگی و اختصاص بیشتر اوقات به برنامه‌های عبادی در مدارس باید با جدیت پیگیری شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: نشر ویژگی‌های شیعه در جهان امروز ضرورتی است که باید از سوی شخصیت‌های مذهبی و فرهنگی به طور عملی انجام شود.

رجبی عنوان کرد: آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های آرمانی انقلاب اسلامی می‌تواند آنها را از تهاجمات ضدفرهنگی دشمنان مصون داشته و سبب بالندگی فرهنگی نظام اسلامی شود.

وی با تأکید بر بازبینی مجدد در کتب درسی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه بیان کرد: در این خصوص مسئولان وزارت آموزش و پرورش لازم است همت بیشتری از خود نشان داده و سبب جذب جوانان و نوجوانان به سوی فضاهای معنوی و اسلامی شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ادامه داد: راه‌اندازی کانون‌های ویژه اقامه نماز نیز در مدارس از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره است.

رجبی با اشاره به لزوم تلاش برای ارایه راهکار‌های مفید و ارزشمند به نوجوانان ابراز کرد: تحقق اهداف انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون وظیفه‌ای همگانی بر دوش آحاد ملت است که برای به ثمر رسیدن نهایی آن، آرمان‌ها و اهداف متعالی بسیج همگانی باید رشد کند.

وی تصریح کرد: تدوین برنامه‌های خاص و راهبردی در سیستم فرهنگی کشور یکی از دغدغه‌های بسیار مهمی است که احساس می‌شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول