اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در اجلاس سراسری نماز

وزیر آموزش و پرورش وارد کرمانشاه شد

خبرگزاری فارس: حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برای حضور در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز وارد کرمانشاه شد.

وزیر آموزش و پرورش وارد کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز  برای حضور در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز وارد کرمانشاه شد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است اظهار کرد: برگزاری این اجلاس در کرمانشاه از جمله مصوبات سفر رهبری برای مردم استان کرمانشاه است که با مدیریت خوب مسؤلان ارشد استان به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: مردم استان کرمانشاه از اوایل انقلاب تاکنون پیوند مستحکمی با رهبری و ولایت داشته‌اند که قطعاً این رابطه همچنان پابرجا و روز به روز روحیه ولایت‌مداری مردم استان افزایش پیدا می‌کند.

بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور 800 مهمان از سراسر کشور 15 و 16 شهریور ماه در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز به ضرورت بر فضاهای مناسب برای اقامه نماز، بحث نرم‌افزاری و نهضت مسجدسازی توجه می‌شود تا در کشور کمبودهایی که در زمینه مسجد حضور دارد مورد توجه قرار گیرد و گام‌هایی در این راستا برداشته شود.

 بیش از هزار و 300 مقاله به دبیرخانه فراخوان مقاله اجلاس سراسری نماز ارسال شده است که 21 مقاله برتر در روز اجلاس مورد تقدیر و سه مقاله نیز در دو روز اجلاس از سوی صاحبان آثار ارائه داده می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول