اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان:

40 هزار زندانی در کشور فعالیت اقتصادی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: اکنون 40 هزار زندانی در حال فعالیت اقتصادی هستند که این فعالیت اقتصادی کمک قابل توجهی به زندانیان می‌کند.

40 هزار زندانی در کشور فعالیت اقتصادی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر رحیم مطهرنژاد در دیدار با استاندار بوشهر، خواستار حمایت بیشتر مسئولان استان بوشهر از راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی در حوزه‌های تولید پوشاک، صنایع فلزی و گردشگری شد.

استاندار بوشهر نیز در نشست با مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با بیان اینکه بحث اشتغال مددجویان زندانی مسئله مهمی است گفت: اشتغال این افراد هم کار هم آبرو و هم هویت‌بخشی به مددجویان است.

جهانبخش ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر را بالا ذکر کرد و افزود: استان بوشهر از ظرفیت‌های بالقوه اقتصادی بالایی برخوردار است و برای ایجاد اشتغال مددجویان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات اشتغال مددجویان افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: زندانیان جزو اقشار آسیب‌دیده هستند و برای برگرداندن هویت خود لازم است بیشتر حمایت شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر برپایی نمایشگاه دایمی صنایع دستی استان گفت: استان بوشهر در بعد صنایع دستی از ظرفیت بالایی برخوردار است که تعامل بنیاد تعاون زندانیان در این بخش می‌تواند سهم قابل توجهی داشته باشد.

جهانبخش پرورش میگو را از دیگر ظرفیت‌های اقتصادی استان بر شمرد و گفت: از هشت هزار هکتار اراضی پرورشی یک‌هزار و 200 هکتار آن زیر پوشش است که می‌توان در این بخش ظرفیت‌های موجود را افزایش داد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول