اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره شهدای دماوند:

یادواره‏های شهدای دماوند باید در ستاد مرکزی بررسی شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان دماوند گفت: یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند باید در ستاد مرکزی بررسی شود و مورد تصویب قرار گیرد.

یادواره‏های شهدای دماوند باید در ستاد مرکزی بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد عصر امروز در جلسه ستاد یادواره شهدای مرکزی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرمانده سپاه ناحیه دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد، اظهار کرد: یادواره‏های شهدا در شهرها و روستاهای دماوند باید با هماهنگی ستاد مرکزی برگزار شود.

وی با اشاره جایگاه رفیع فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در مردم انقلابی ایران اسلامی وجود نداشت، نمی‏توانستیم در برابر دشمنان این مرز و بوم بایستیم.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه توانسته است، با رهبری‏های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، مرجع همه آزادگان و نهضت‏های آزادی‏خواهانه باشد و خود را به عنوان یاور مظلومان معرفی کند.

وی تصریح کرد: این عزت و افتخار به واسطه خون پاک شهدا برای مردم این مرز و بوم به ارمغان آمده است.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان دماوند تصریح کرد: یکی از راه‏هایی که از طریق آن می‏توان از مقام شامخ شهدا و خانواده‏های معظم آنها تقدیر کرد، برگزاری یادواره‏های شهداست که هر ساله با برنامه‏ریزی فرهنگی مطلوبی برگزار می‏شود و هدف والای آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

قاسمی‏فرزاد به برگزاری یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند در سال گذشته اشاره و بیان کرد: این مراسم معنوی در شهرها و روستاهای شهرستان دماوند به صورت شایسته‏ای برگزار شد و باید همین روند با رویکردی مطلوب‏تر در دستور کار یادواره شهدای شهرستان دماوند قرار گیرد.

وی از تأکید استاندار تهران مبنی بر دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری یادواره‏های شهدا خبر داد و افزود: استاندار تهران تأکید دارد تا این ملاقات‏ها به صورت هفتگی برگزار شود و برای حضور در این یادواره‏های شهدا از خود تمایل نشان داده است.

قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: در برگزاری یادواره شهدا باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که این مجالس دستخوش برخی سوءاستفاده‏ها قرار نگیرد؛ چراکه جایگاه شهدا والاتر از این است.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را شکل گرفته از اعتقادات مردمی و از بطن و متن مردم دانست و افزود: باید توجه داشت دشمن از هر بهانه‏ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‏کند و ما باید مراقب این دسیسه‏های دشمن باشیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول