اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنران یادواره شهدای اردل:

یادواره‌ شهدا تبلور عینی توجه به فرهنگ ایمانی مردم است

خبرگزاری فارس: سخنران یادواره شهدای میانکوه اردل و گرامیداشت شهید ناهید فاتحی کرجو که امروز با حضور گسترده مردم، مسئولان و خانواده‎های معظم شهدا برگزار شد گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا تبلور عینی توجه به فرهنگ ایمانی مردم است.

یادواره‌ شهدا تبلور عینی توجه به فرهنگ ایمانی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام افشین مهدوی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم که در حسینیه سید نورالدین روستای ده‌کهنه شهرستان اردل برگزار شد، با تبریک فرخنده میلاد کریم اهل‌بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: برپایی یادواره‌های شهدا انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در مقابله با جنگ نرم دشمن و برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی باید الگوهای ایثار و شهادت را به نسل جوان معرفی کرد.

وی اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از برکت خون‌های پاک و مطهر شهیدان است و خون این شهیدان موجب بیداری اسلامی ملت‌ها در منطقه شده است.

مهدوی امنیت حاکم بر ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و از خودگذشتگی شهدای گلگون‌کفن عنوان کرد و اظهار داشت: در ماه نزول قرآن باید ضمن تلاش و جدیت برای حفظ این برکت الهی، برای گسترش اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر عالم دعا کرد.

وی به نقش ولایت و بصیرت در موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بصیرت و تبعیت اقشار مختلف مردم از ولایت فقیه، ایران اسلامی را در همه عرصه‌ها به پیروزی رساند و کشور اسلامی ایران را الگوی بیداری اسلامی در منطقه کرد.

مهدوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فضایل ماه نزول قرآن اشاره کرد و افزود: در این ماه با برکت شب قدر قرار دارد که مقدرات یکساله انسان در آن رقم می‌خورد، پس تلاش کنیم از لحظه‌های ارزشمند آن بهره‎مند شویم.

مردم انقلابی و شهید پرور بخش میانکوه شهرستان اردل 30 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

تلاوت قرآن، قرائت وصیت‎نامه و مقاله، پخش نماهنگ، اجرای سرود و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول