اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا برگزاری یادواره شهدا انجام می‌شود

رونمایی از تندیس شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار و رئیس ستاد یادواره سرداران و شهدای شهرستان بهشهر گفت: تندیس شهید هاشمی‌نژاد که در ورودی غربی شهرستان در حال ساخت است، با همت سازمان‌های مربوطه تا برگزاری یادواره شهدا به اتمام می‌رسد.

رونمایی از تندیس شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای بهشهر با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای اصلی پیش از ظهر امروز در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این نشست محمدرضا البرزی، فرماندار بهشهر با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های اصلی نظام هستند و باید برای گرامیداشت آنها همه توان خود را بکار ببندیم، خاطرنشان ساخت: تعامل خوبی بین دستگاه‌ها و سازمان‌های شهرستان وجود دارد و با تجربیات خوب چهار سال گذشته می‌توانیم برنامه امسال را با کیفیت بالاتری برگزار کنیم.

وی افزود: مسئولیت کمیته‌های فرهنگی، مالی، پشتیبانی، جمع‌آوری خاطرات، مراسم و تبلیغ، مسابقات ورزشی، انتظامات، بازرسی و نیروی انسانی مشخص شده و هر کمیته باید با زیرمجموعه‌های خود در نخستین فرصت کارهای مربوطه را پیگیری کند.

فرماندار بهشهر همچنین فضاسازی و ایجاد تبلیغات محیطی مناسب بویژه در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر را در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، قابل توجه دانست و گفت: شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه بهتر از سال گذشته در این زمینه کار کنند.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در سال گذشته مانند رونمایی از کتاب خاطرات شهدا، این حرکت را گامی ارزنده برای شناساندن شخصیت اسطوره‌های ایثار و از خودگذشتگی به نسل‌های امروز و فردا دانست و گفت: هر چقدر جامعه با این ارزش‌های اصیل و ماندگار آشنایی و انس بیشتری پیدا کند از بسیاری ناهنجاری‌ها جلوگیری می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تندیس شهید هاشمی‌نژاد که در ورودی غربی شهرستان در حال ساخت است، با همت سازمان‌های مربوطه تا برگزاری یادواره شهدا به اتمام برسد.

شهرستان بهشهر افتخار تقدیم 800 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.

انتهای‌پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول