اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای دماوند:

ایران زیر سایه ولایت در مسیر پیشرفت قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند گفت: ایران اسلامی به خصوص در برهه کنونی زیر سایه ولایت در مسیر پیشرفت قرار دارد.

ایران زیر سایه ولایت در مسیر پیشرفت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد فرماندار شهرستان دماوند و رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند پیش از ظهر امروز به همراه مشاور امور ایثارگران فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، با حضور در منازل شهیدان "فلاحی، نوایی و تیموری" با خانواده معظم آنان دیدار کرد.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده‏های معظم شهیدان در ماه مبارک رمضان گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر در محضر خانواده شهدا هستیم و این مایه افتخار ماست.

قاسمی‏فرزاد افزود: هر کدام از شهدای گرانقدر دارای ویژگی‏های اخلاقی و معنوی بارزی بودند که آنان را از دیگران متمایز می‏ساخت.

وی تصریح کرد: این خصائص در اثر تربیت صحیح توسط پدران و مادران شهدا در آنان شکل گرفته بود.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند اضافه کرد: امروز که در دنیایی پر از ظلم و ستم زندگی می‏کنیم، کشور ما با نظام اسلامی و زیر سایه ولایت در مسیر پیشرفت قرار دارد و این مهم به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده است.

فرماندار شهرستان دماوند، خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و تصریح کرد: ما با حضور در منازل شهدا، خود را متبرک می‏سازیم.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول