اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین یادواره شهدای اصناف مهریز مطرح شد

اعتصاب‌های اصناف در دوران انقلاب کمر طاغوت را شکست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امورایثاگران استان یزد گفت: اعتصاب‌ها و تعطیل کردن بازار توسط اصناف در دوران انقلاب، کمر طاغوت را شکست.

اعتصاب‌های اصناف در دوران انقلاب کمر طاغوت را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، محمدمهدی فرهنگ دوست پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره 17 شهید اصناف مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف اظهار داشت: اصناف، بازاریان و کسبه مومن و فداکار در دوران دفاع مقدس همدوش سایر طبقات مردم هم در پشت جبهه با کمک‌های خود و هم با حضور در صف مقدم، انقلاب و اسلام را در مقابل دشمن یاری کردند.

وی در این یادواره که به همت مجمع امور صنفی و کانون بسیج اصناف مهریز برگزار شد، افزود: اصناف همیشه در مبازرات به‌ ویژه پیروزی انقلاب در همراهی با مرجعیت و روحانیت پیشتاز بوده‌اند و حرف اول را می‌زنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: اصناف نقش ارزنده‌ای در برهه‌های مختلف انقلاب داشتند به نحوی که اعتصاب‌ها و تعطیل کردن بازار توسط اصناف در دوران انقلاب، کمر طاغوت را شکست و پس از انقلاب نیز در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران دفاع مقدس، شاهد ایثارگری و فداکاری‌های اصناف بوده‌ایم.

فرهنگ دوست، پیروی از مسیر شهدا، ارج نهادن به راه و منش آنان و تلاش در راه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از مهم‌ترین وظایف هر ایرانی ذکر کرد و یادآور شد: دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و دشمن امروز در عرصه جنگ نرم تلاش می‌کند بین مردم با رهبری و نظام فاصله بیندازد که با بصیرت مردم به طور قطع راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

شهرستان مهریز 313 شهید در راه نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده که از این تعداد، 17 نفر از شهدای اصناف شهرستان هستند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول