اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان کشور:

تولید پیام‌های مکرر ضد فرهنگی در دستور کار غرب است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان کشور گفت: یکی از اهداف مهم استکبار و غرب، تولید پیام‌های مکرر ضد فرهنگی است.

تولید پیام‌های مکرر ضد فرهنگی در دستور کار غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین نجات صبح امروز در نخستین همایش استانی هیئت امنای رزمندگان اسلام در استان بوشهر اظهار داشت: تولید پیام‌های مکرر ضد فرهنگی غرب برای القای فرهنگ خود بر سایر فرهنگ‌ها در دستور کار آنان قرار گرفته شده است.

وی افزود: غربی‌ها فرهنگ خودشان را فرهنگ برتر جهان می‌دانند و به دنبال نهادینه کردن این فرهنگ غلط از طریق جنگ نرم در سایر ملل هستند تا در پرتو آن بتوانند بر مردم دنیا حکومت کنند.

وی ابزار غربی‌ها برای القای فرهنگ خود بر سایر فرهنگ‌ها را از طریق کتاب، نشریه، فضای مجازی و فیلم عنوان کرد و گفت: آنان برای تحقق این هدف شوم خود به طور مداوم و پشت سر هم و با فاصله زمانی کوتاه به تولید و پخش پیام‌های ضد فرهنگی در کشورهای مورد هدف خود می‌پردازند.

نجات تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ایران ماهیت جنگ نرم و در واقع یک قدرت نرم محسوب می‌شود و حضرت امام راحل از طریق همین قدرت نرم توانست بر طاغوت غلبه کند و پیام انقلاب را به جهان صادر نماید.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز در این همایش به سابقه دیرینه استان بوشهر در استکبارستیزی اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر علاوه بر مبارزه با مستکبرین جهانی در آغاز تا پایان دوران دفاع مقدس نیز نقش تعیین‌کننده‌ای در عملیات‌های گوناگون داشتند.

فتح‌الله جمیری هیئت رزمندگان اسلام استان بوشهر را هیئتی فعال و پویا دانست که در انجام مراسمات مذهبی عملکرد خوبی را در سطح اجتماع به منصه ظهور رسانده است.

وی در پایان خبر از میزبانی هیئت رزمندگان اسلام استان بوشهر برای برگزاری همایش کشوری پیشکسوتان سوسنگرد داد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول